Gå til innhold

til dere som har peil på golf4 se hit, noen spørsmål her

Ranger emnet

Hissig_Pannekake

Anbefalte innlegg

en kamerat av meg vurderer en golf type 4....

MEN jeg syns den har gått litt langt, det er en 1998 tdi som har gått 350 000km...75 000kr

hva har dere og si om dette? kan den gå litt til? ser for meg at han vil få problemer med og selge den videre senere...

erfaringer og synspunkter mottas med takk :)

2010 VW Scirocco

X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI

X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ville nok vært ett problem og fått solgt den videre, men viss den er stelt GODT med og fulgt absolutt alle servicer og er strøken så ser ikke jeg noe problem, kan kanskje prute den litt ekstra ned ;)

onkelen min har pleid og kjøpt mercer som ofter har gått 500k og noen har vært oppe i 850k.

golf mk3'en min har rulla 226 000 nå og er like fin og god :)

VW Volf Mk3

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En TDI som har gått så mye til den prisen, er det ikke noe å si på, ryker motoren, så er skallet av bilen, hvis det er helt, verdt 75000, hvordan er det med utstyr på denne bilen da...?

El ruter, alarm, sentral lås...osv.

Er det 90hk, eller 110hk..

SILVIA S15 Drift/lek

02 MITZU EVO 6 TME

(x)02 BMW M3 SMG II

(x)04 Dodge SRT-10

(x)04 Ford Lightning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare min erfaring at japser er bedre "skrudd" sammen og statistikken viser jo at toyota og mazda ligger på topp.... men nok om det gidder ikke begynne og krangle og personlig syns j tyske vag bilene er fine.... så ikke gidd og la denne tråden skli ut også da..

tror det er den 110hk, med litt utstyr også faktisk, er en "business" mann av no slag som har hatt den, bare lang kjørt og holdt alle servicer...

2010 VW Scirocco

X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI

X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da hadde jeg ikke nølt med å kjøpe den, viss den ser strøken ut.

ser den ut som mondeoen til mor mi som bruker den i jobbsammengeng, steinsprut og små lakk skader all over så hadde jeg styrt unna. utrolig hvor mye skader det er komt på den mondeoen på 2 år. glad hun ikke kjører min bil!

VW Volf Mk3

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjelp og hjelp, jeg har ikke vært intressert i bil før jeg fikk golfen min, og da ble jeg bitt av VW basillen for noen mnd. siden.

håper du får ett godt kjøp! men ta den gjerne en tur innom NAF det er ett smart trekk så du ikke kjøper katta i sekken, viss selger nøler når du nevner NAF så styr unna, sjekk også girkassen, vet ikke hvordan det er på Mk4 men på Mk3 så er det slik at viss du presser bilen fra første gir og tar ett gir skifte til 2'dre på ca 3500rmp viss den gnager på tannhjula da så er girkassen slitt, slik som på min, fant ikke denne feilen før en mnd etter kjøpet men den kan holde en god stund til.

VW Volf Mk3

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider