Jonte Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Er det forskjellig list nede ved kanalen på A3 og S3? Og passer listen fra S3 på en vanlig A3? S3: A3: Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HoaxiePowah Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 den listen du viser er jo egentlig i sort på s3 da. Om du kan få den på en A3 vet jeg ikke. Men hva jeg vet er at du kan kjøpe slike sideskjørter jeg har. Dem har en slik list. som du hvis kan lakkere i sort om du vil. Så ser den jo ligende ut. Men skjønner ikke hva du vil med den sorte lista? Kjøp noen pene sideskjørter til a3'n din og lakk den sorte lista som fins på bilen i bilens orginalfarge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juni 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Går det å få denne lista i chrom til vanlig A3? Ser f.eks at noen sølvfarga Audi Allroads har den i Chrom, og jeg så bilde av en S3 med chrom.. Bilde av sideskjørta dine på bilen? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HoaxiePowah Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 dette er ikke min bil men bilde fra forhandleren. Som du ser på bildet så udvider dette sideskjørtet den lista som allerede finnes på A3'n. Jeg har lakkert min list slik som på dette bildet. Du kan selvfølgelig lakkere hele lista i den fargen du måtte ønske. Sideskjørtet er NOWAKDESIGN / S3-Tuning Kan kjøpes på http://www.s3-tuning.de tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quik Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Hvordan kan man få denne lista i sølv eller chrom da? Finnes denne lista i plast noen plass? f.eks hos audi? Er jævli keen på å få lakkert den i chrom eller sølv!! Siter 2008 Audi S3 X 2003 Audi S3 X 2002 Audi A3 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juni 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Chrom stemmer jeg for, siden du skal ha chrom-deksler på speilene :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-S4-Biturbo Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Originally posted by Jonte Er det forskjellig list nede ved kanalen på A3 og S3? Og passer listen fra S3 på en vanlig A3? S3: A3: Skal gjøre det siden du har den nye døra med Faclift dørhandtak Siter Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quik Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 OK, er det noen som har slike lister da? :p er vel kanskje litt vanskelig å få tak i.. Hva gjør man med de to som sitter i hver sin ende av lista, der det ikke er noe i det hele tatt på s3...? Kan ma bare ta dem av liksom? Siter 2008 Audi S3 X 2003 Audi S3 X 2002 Audi A3 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-S4-Biturbo Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Originally posted by quik OK, er det noen som har slike lister da? :p er vel kanskje litt vanskelig å få tak i.. Hva gjør man med de to som sitter i hver sin ende av lista, der det ikke er noe i det hele tatt på s3...? Kan ma bare ta dem av liksom? Hva mener du med hver sin side av lista?? Siter Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quik Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 hvis du ser på bildet av A3'en, så er listen delt opp i 4 deler... På s3 er det bare 2 deler.. Jeg lurer på om det går å ta bort de to delene som ikke er på s3 uten at det blir noen slags merker eller noe igjen. Håper du skjønner hva jeg mener, hvis ikke kan jeg tegne det. Men ikke nå..har ikke tid:p Siter 2008 Audi S3 X 2003 Audi S3 X 2002 Audi A3 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HoaxiePowah Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Originally posted by quik hvis du ser på bildet av A3'en, så er listen delt opp i 4 deler... På s3 er det bare 2 deler.. Jeg lurer på om det går å ta bort de to delene som ikke er på s3 uten at det blir noen slags merker eller noe igjen. Håper du skjønner hva jeg mener, hvis ikke kan jeg tegne det. Men ikke nå..har ikke tid:p skjønner ikke hvorfor du er så veldig veldig opphengt i denne lista?!?!?!?! Hva skal du med den..blir pent om du lakkerer helt ned med ett pent sideskjørt og. Hvis du vil ha denne listen du snakker om er det bare å gå til audi. Da finner dem delenummeret på en datamaskin og bestiller den til deg fra tyskland. Men forvent å måtte betale dyre dommer for den! så var spørsmålet om den passer til a3 da. en måte å finne det ut på. gå til din lokale audi forhandler. dem vil garrantert synes at du er veldig rar men det må du bare drite i. ;) Datamaskinen dems vet ihvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quik Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Du er rar! Må jo få lov til å lakkere den lista.. Bare fordi du er sjalu så behøver du ikke å være så jævla frekk! :| Siter 2008 Audi S3 X 2003 Audi S3 X 2002 Audi A3 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HoaxiePowah Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Originally posted by quik Du er rar! Må jo få lov til å lakkere den lista.. Bare fordi du er sjalu så behøver du ikke å være så jævla frekk! :| Var absolutt ikke meningen å være frekk om du oppfatta det sån. Å gå til audi er faktisk det beste. Har vært der selv å spurt etter delenummer til ting. Og dem finner ut alt via dataprogrammet. Klart du skal få lov å ha listene. Skal du ha dem i crom eller orignal sort? Vet bare av egen erfaring at slike orignaldeler koster flesk (betalte selv 1000kr for en plastbit). No hard feelings? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quik Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Skal prøve å få tak i de listene som skal være på a3, de s3 listene passer nok ikke uansett.. Men HVIS de har originallistene i chrom hadde det vært fett. Men hvis ikke hadde det vørt bra å fått de i plast og lakkert dem i samme farge som bilen.. http://christian.skiforumet.no/pics/A3%20002.jpg får ny s3 grill straks, og chromdeksel til speilene... Har tenkt på senking og spoiler bak, men det blir ikke ennå...$$$ No hard feelings:) Siter 2008 Audi S3 X 2003 Audi S3 X 2002 Audi A3 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HoaxiePowah Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 fins noe som heter cromlakk også. Har aldri testa det da for å se hvordan det blir, bare hørt det. SKal også senke snart. Blir ett justerbart senkesett ihvertfall. Koster endel mer men er nok overbevist om at det er verd pengene. 17 eller 18" felger du har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg