Gå til innhold

List på A3 / S3

Ranger emnet

Jonte

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

den listen du viser er jo egentlig i sort på s3 da. Om du kan få den på en A3 vet jeg ikke. Men hva jeg vet er at du kan kjøpe slike sideskjørter jeg har. Dem har en slik list. som du hvis kan lakkere i sort om du vil. Så ser den jo ligende ut. Men skjønner ikke hva du vil med den sorte lista? Kjøp noen pene sideskjørter til a3'n din og lakk den sorte lista som fins på bilen i bilens orginalfarge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

a3_fs7.jpg

dette er ikke min bil men bilde fra forhandleren. Som du ser på bildet så udvider dette sideskjørtet den lista som allerede finnes på A3'n. Jeg har lakkert min list slik som på dette bildet. Du kan selvfølgelig lakkere hele lista i den fargen du måtte ønske.

Sideskjørtet er NOWAKDESIGN / S3-Tuning

Kan kjøpes på http://www.s3-tuning.de tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, er det noen som har slike lister da? :p er vel kanskje litt vanskelig å få tak i.. Hva gjør man med de to som sitter i hver sin ende av lista, der det ikke er noe i det hele tatt på s3...? Kan ma bare ta dem av liksom?

2008 Audi S3

X 2003 Audi S3

X 2002 Audi A3 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by quik

OK, er det noen som har slike lister da? :p er vel kanskje litt vanskelig å få tak i.. Hva gjør man med de to som sitter i hver sin ende av lista, der det ikke er noe i det hele tatt på s3...? Kan ma bare ta dem av liksom?

Hva mener du med hver sin side av lista??

Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du ser på bildet av A3'en, så er listen delt opp i 4 deler... På s3 er det bare 2 deler.. Jeg lurer på om det går å ta bort de to delene som ikke er på s3 uten at det blir noen slags merker eller noe igjen. Håper du skjønner hva jeg mener, hvis ikke kan jeg tegne det. Men ikke nå..har ikke tid:p

2008 Audi S3

X 2003 Audi S3

X 2002 Audi A3 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du ser på bildet av A3'en, så er listen delt opp i 4 deler... På s3 er det bare 2 deler.. Jeg lurer på om det går å ta bort de to delene som ikke er på s3 uten at det blir noen slags merker eller noe igjen. Håper du skjønner hva jeg mener, hvis ikke kan jeg tegne det. Men ikke nå..har ikke tid:p

skjønner ikke hvorfor du er så veldig veldig opphengt i denne lista?!?!?!?! Hva skal du med den..blir pent om du lakkerer helt ned med ett pent sideskjørt og. Hvis du vil ha denne listen du snakker om er det bare å gå til audi. Da finner dem delenummeret på en datamaskin og bestiller den til deg fra tyskland. Men forvent å måtte betale dyre dommer for den!

så var spørsmålet om den passer til a3 da. en måte å finne det ut på. gå til din lokale audi forhandler. dem vil garrantert synes at du er veldig rar men det må du bare drite i. ;) Datamaskinen dems vet ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er rar! Må jo få lov til å lakkere den lista.. Bare fordi du er sjalu så behøver du ikke å være så jævla frekk! :|

Var absolutt ikke meningen å være frekk om du oppfatta det sån. Å gå til audi er faktisk det beste. Har vært der selv å spurt etter delenummer til ting. Og dem finner ut alt via dataprogrammet. Klart du skal få lov å ha listene. Skal du ha dem i crom eller orignal sort?

Vet bare av egen erfaring at slike orignaldeler koster flesk (betalte selv 1000kr for en plastbit).

No hard feelings?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å få tak i de listene som skal være på a3, de s3 listene passer nok ikke uansett.. Men HVIS de har originallistene i chrom hadde det vært fett. Men hvis ikke hadde det vørt bra å fått de i plast og lakkert dem i samme farge som bilen..

http://christian.skiforumet.no/pics/A3%20002.jpg

får ny s3 grill straks, og chromdeksel til speilene...

Har tenkt på senking og spoiler bak, men det blir ikke ennå...$$$

No hard feelings:)

2008 Audi S3

X 2003 Audi S3

X 2002 Audi A3 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider