Gå til innhold

List på A3 / S3

Ranger emnet

Jonte

Anbefalte innlegg

Originally posted by quik

Skal prøve å få tak i de listene som skal være på a3, de s3 listene passer nok ikke uansett.. Men HVIS de har originallistene i chrom hadde det vært fett. Men hvis ikke hadde det vørt bra å fått de i plast og lakkert dem i samme farge som bilen..

http://christian.skiforumet.no/pics/A3%20002.jpg

får ny s3 grill straks, og chromdeksel til speilene...

Har tenkt på senking og spoiler bak, men det blir ikke ennå...$$$

No hard feelings:)

Hvis du ser litt etter på bildene fra vålerbanen så vil du se en svart A3 som har lakker de listene i sølv... den er 4-dørs..

Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal prøve å få tak i de listene som skal være på a3, de s3 listene passer nok ikke uansett.. Men HVIS de har originallistene i chrom hadde det vært fett. Men hvis ikke hadde det vørt bra å fått de i plast og lakkert dem i samme farge som bilen..

http://christian.skiforumet.no/pics/A3%20002.jpg

får ny s3 grill straks, og chromdeksel til speilene...

Har tenkt på senking og spoiler bak, men det blir ikke ennå...$$$

No hard feelings:)

Passer S3-grill på A3? Trodde S3-grillen var litt bredere.. Hva betalte du for den?

Den svarte som var på Våler hadde lakket speilene og listene med felglakk. FIN bil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI, den gjorde ikke det. Den passet minst i verden! Jævli kjipt å kjøpe en grill som forhandler sier passer som ett skudd også demonterer du hele bilen for å finne ut at den ikke passer i det hele tatt!

Takk til Rieger for dårligst passform ever:(

BTW, noen som vil kjøpe en s3 grill for 800? (koster 950 hos forhandler)

2008 Audi S3

X 2003 Audi S3

X 2002 Audi A3 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quick:

du skal ikke takke Rieger..fordi rieger har ingenting med grillen å gjøre. Dem er bare forhandler av den. Det er en orignal audi s3 del. Angående grillen, jeg hadde ikke solgt den hvis du har planer om å style bilen. Grillen passer rett inn i de S3 look frontene som Rieger selger som er laget for S3 grillen. men du har vel bytterett og kan sende den inn igjen og kreve pengene tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En orginal Audi S3 grill passer vel ikke på en vanlig A3? Den er vel strengtatt breiere enn den vanlige grillen. eller?

Quik har en S3-look grill fra Rieger.. Denne var for kort i festepunktene på undersiden, og vi fikk den ikke på, fordiom Streetdesign.no garanterte at den passet..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

En orginal Audi S3 grill passer vel ikke på en vanlig A3? Den er vel strengtatt breiere enn den vanlige grillen. eller?

Quik har en S3-look grill fra Rieger.. Denne var for kort i festepunktene på undersiden, og vi fikk den ikke på, fordiom Streetdesign.no garanterte at den passet..

Passet ikke som "passet ikke i hullet" eller som i "gikk ikke an å feste?"

For å være på den sikre siden: Ikke ment som spydighet fra min side, men kunne selv tenkt meg "S3-grill" på min A3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kenneth A3T

Passet ikke som "passet ikke i hullet" eller som i "gikk ikke an å feste?"

For å være på den sikre siden: Ikke ment som spydighet fra min side, men kunne selv tenkt meg "S3-grill" på min A3.

S3-grillen passer ikke på den orginal A3 fangeren men hvis du har en stylingfanger så vil den nok passe...

Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rette opp ett par ting:

Etter hva jeg vet produserer ikke Rieger noen form for S3 Grill. Jeg har selv bestilt denne "Rieger" S3 grillen og den va bomba med "Orignale AUDI/VW/SEAT" emblemer. Sto til og med orignalvare på den. Denne er litt større enn en original A3 grill og passer derfor ikke inn i en A3. MEN!!!, denne grillen passer i Rieger sine S3 look fangere og den passer inn i en original S3 front fanger.

Så nr2,

Det dere kan gjøre er å demontere S3 emblemet fra S3 grillen og plassere det inn i A3 grillen. Vet ikke om dette funker (fordi jeg har aldri teset) men det burde funke i teorien ihvertfall. Jeg har selv en s3 grill (større og penere syns jeg) men da i en Rieger S3 look fanger (hvor den og var litt trang å montere faktisk og gikk akkurat såvidt).

Nr3,

At Streetdesign går god for at den skal passe er da lavmål egentlig. Har sent mye mail frem og tilbake med Kenth i Streetdesign og det er en hyggelig fyr og er meget fornøyd med servicen derfra. At den ikke passet er en ripe i lakken men jeg er sikker på at du får pengene tilbake om du returnerer den. Via mine erfaringer bør du ikke kvie deg for å bruke dem ihvertfall. Dem leverer ihvertfall i motsetning til en god del andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by a3fanatic

Så nr2,

Det dere kan gjøre er å demontere S3 emblemet fra S3 grillen og plassere det inn i A3 grillen. Vet ikke om dette funker (fordi jeg har aldri teset) men det burde funke i teorien ihvertfall. Jeg har selv en s3 grill (større og penere syns jeg) men da i en Rieger S3 look fanger (hvor den og var litt trang å montere faktisk og gikk akkurat såvidt).

Dekaltrimme... :rolleyes:

Tok bort mitt emblem jeg. ;)

Samme det. Har Rieger fanger selv og den originale grillen passa ikke rett inni på min heller.

Fangeren passer heller ikke...

Forgæli når man betaler så mye for det....

:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så fett med original grill og s3 emblem. Er jo selve grillen jeg vil ha, ikke merket... Hadde uansett tatt av merket før vi begynte å montere...

Vurderer samme fanger som deg borabora... For da vil grillen passe. Men har desverre ikke penger akkurat NÅ:(

Har du forresten original fangeren? og vil DEN passe på A3?

2008 Audi S3

X 2003 Audi S3

X 2002 Audi A3 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så fett med original grill og s3 emblem. Er jo selve grillen jeg vil ha, ikke merket... Hadde uansett tatt av merket før vi begynte å montere...

Vurderer samme fanger som deg borabora... For da vil grillen passe. Men har desverre ikke penger akkurat NÅ:(

Har du forresten original fangeren? og vil DEN passe på A3?

Ja, er ikke helt hel da. Kommer til å bruke den i vinter tenker jeg.

Passer ikke A3, blir for bred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjør nok lurt i å bytte til vinteren. Jeg skal ihvertfall på med min orignale a3 fanger da. Angående S3 grillen. Fikk ikke min heller til å passe helt i rieger fangeren. Den gikk i tilslutt etter mye ork, dil dall og pressing. Omtrent det vanskeligste i hele styling prosessen.

BoraBora:

er du helt sikker på at S3 fronten ikke passer på en A3. Er klar over at S3'n er litt bredere men jeg vet med fakta at en orignal S3 bakfanger passer på en A3 ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig å få S3-framfangeren til å passe. Det er litt tilpassing, og det meste av dette er sliping. Har vært diskutert på nordicaudi.com for lenge siden. Der var det en danske som hadde komplett S3-look på sin A3, bortsett fra skjermene. Sendte en mail til ham da jeg lurte på å kjøpe S3-fangere, men fikk ikke svar så det ble lagt på is

Lenke til kommentar
Del på andre sider