Gå til innhold

Ute lakkering

Ranger emnet

teblast

Anbefalte innlegg

Har skaffet meg litt lakk utstyr osv nå for å få lakk resultatene mine bedre. Men jeg har et lite problem fortsatt jeg har ingen sted å sette inn bilen for å lakkere, så jeg må gjøre det ute, da har man problemet med at det kan blåse og at det støver en del opp.

lurte på om jeg skal skaffe ettelerannet til å sette rundt/over bilen når jeg lakkerer slik at jeg slipper mye av blåsten og støvet, har btenkt på telt men det blir for dyrt synes jeg hvis den skal være stor nok til å plassere hele bilen inni + være plass på sidene til å lakkere. Har også tenkt på plastikk som jeg kan få over bilen men ikke sikker på hvor jeg kan få tak i det utenom plastikkduk osv på rull da, men da må jeg skjøte!

Er det noen som har et forslag som er både billig og effektivt + at det skal være lett å fjerne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du..

jeg er akkurat på samme baner nå.. understellet på prosjektet skal lakkeres. og dette vil jeg gjøre fordi jeg vil øve på litt lakkering.

skulle i utgangspunktet bare male, men går etterhvert til innkjøp av et partytelt på 3x6m på biltema til 798, inkl 6 vegger så det burde rekke.

yppelig til slike prosjekt og ikke minst for å mekke sene kvelder :)

billigere og enkleere får du nok ikke til.

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en av type 3x3 m fra biltema nå, men det er litt for lite.

kvaliteten er ikke å skryte av om du skal ta det opp og ned 100ganger, men er du forsiktig så holder det en stund.. har hatt mitt i over 1 år og det har revnet et sted (nederst ved festet til ett av bena)

så nå blir det ett på 3x6m og da blir det tørt og godt..

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

plantasjen har hagepavaljong tiil 995kr og er 9x3 meter. trur den er med vegger. vist ikkje er det bare å kjøpe pressening på biltema.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lakkerte hele bilen min i party telt, ble ett knall resultat men måtte plukke av noen insekter. Bare pass på at bilen ikke står ute i temperatur brytning (for da kan lakken sprekke opp igjen og du må ut med pusse maskina.

Detta fikser du!!!

Nå lykkelig eier av hus og en rusten Volvo 745

Lenke til kommentar
Del på andre sider