bing Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 sitter å kjder meg å tenkte jeg kunne finne noen morsomme tall, det er jo mange som nevner at det er over 1000 stk her inne, vel.. en liten trist nyhet til alle dere som tror vi er 1000 stk som er her i ny og ne.. vel.. det er faktisk så mange som 404 som har skrevet 0 poster 102 som har skrevet 1 58 som har skrevet 2 52 som har slitt seg til 3 poster og 31 som har skrevet hele 4 poster til sammen blir dette 647 members som vel egentlig ikke kan regnes som "ikke aktive". Mest overrasket var jeg over disse 404 som ikke har skrevet noe, ikke tror jeg de er innom BARE for å lese, da kunne de vel like godt vært guest. kanskje på tide med en liten rengjøring nå som det går mot (h)jul? så kan vel heller de som føler at de har plener om å bruke kontoen bare regge seg på ny? Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Originally posted by bing Mest overrasket var jeg over disse 404 som ikke har skrevet noe, ikke tror jeg de er innom BARE for å lese, da kunne de vel like godt vært guest. Du får en del bedre funksjonalitet når du regger deg da, view new posts og slikt! Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 kan hende noen har regga seg bare for å laste ned et attachment. Har man ikke mulighet for å se når personene var sist innlogga ? Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Ikke sikkert de vil skrive så mye? Kanskje de bare vil være en del av denne fantastiske forsamlingen? :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumbo Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 404 file not found...:D :D og dermed hadde jeg trykkt inn hele tre poster og raser oppover på statistikken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Jeg vet om flere venner og bekjente som har regget seg, men ikke poster no' særlig. De liker å lese om ting som skjer, se filmer som blir lagt ut, lese innlegg, lære seg tekniske ting, se bilder og andre festlige innslag, men de føler ikke for å skrive så mye. Noen er her for å lære, de kan kanskje ikke så mye om bil enda, men synes allikevel det er gøy og vil lære mer om hva som foregår i "miljøet". For dem er det naturlig å registrere seg, spesielt fordi man må det for å se bilder og få bruke alle funksjonene, men også for føle seg mer som en del av miljøet, selv om de kanskje kan være mer sjenerte enn andre og det må da være lov ? Det er ikke nødvendig å poste for å delta, hverken her på forumet, treff eller i miljøet generelt. At de velger å registrere seg selv om de ikke poster synes jeg er positivt og gir et riktigere inntrykk av miljøets størrelse. Det kan godt hende de er sværtaktive på andre forum som Zatzy eller Lassat f.eks og at de kanskje blir mer aktive her ved en senere anledning, dumt å "kaste" dem ut da vel ? Derimot så regner jeg med forumet har en slags logg-funksjon som registrerer når hver bruker sist var inne. Det kunne kanskje deaktiviseres/nullstilles kontoer som aldri har postet og heller ikke har vært innom siste 3 mnd f.eks ? Tror det blir en del færre en de 404 som dukket opp da ;) My 0,02$ :D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CZT Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 den enkleste forklaringen på dette er vel antallet politi folk som har regga seg for å følge med på alle ulovlighetene på forumet.. men synd de ikke kan bruke dette... for vi er alle sammen snille å lovlydige gutte (og jenter..).. :D :D Ha en god dag folkens :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Kan jo hende at noen av dem bare vil lese hva andre skriver? Noe i den duren? Ikke alle er sånn en post whore som du er skjønner du :P blah Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 minst en av de inaktive er onkel politi da ;) Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Originally posted by Loppa Jeg vet om flere venner og bekjente som har regget seg, men ikke poster no' særlig. De liker å lese om ting som skjer, se filmer som blir lagt ut, lese innlegg, lære seg tekniske ting, se bilder og andre festlige innslag, men de føler ikke for å skrive så mye. Noen er her for å lære, de kan kanskje ikke så mye om bil enda, men synes allikevel det er gøy og vil lære mer om hva som foregår i "miljøet". My 0,02$ :D Det er det jeg driver med.... Er ikke atten engang, så jeg gidder ikke mase mer enn nødvenig, iallefall ikke før jeg får mg bil... Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mahelgel Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Er ikke særlig aktiv som poster her, men leser en god del... Er en stor fordel å være registrert når man leser også, da det er lett å se hvilke posts som er nye/uleste siden sist, etc. Siter -Knut Magnor http://mahelgel.dyndns.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ohm Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Er jo ikke alle som er så Whorete som visse andre da;) Posta en del i begynnelsen men har ikke noe stort behov for å kommentere saker som ikke angår meg personlig, bruker forumet mest for å vite som skjer. Siter Seat Leon 20VT 4, Ganske rask egentlig 82' Hilux sugediesel, treigere enn treigest ex A4 1.8 Q, treig som faen ex 80 2.2 Q, Ikke fullt så treig member of: Follogutta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg