Drift Addict Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Jeg har forstått det slik at 225 (TT) og 210 (S3) hk versjonene av denne motoren har smidd veiv og smidde stempler + div annet snacks for å klare høyere effekter. Så kommer spørsmålet;- TT blir også levert m 180 hk. Har denne motoren fått de samme oppgraderingene i "innmat" som sine større søsken?!? Jeg er klar over at 225/210 hk motoren f.eks har større turbo og to intercoolere koblet i serie, men det er innmaten jeg lurer på. Om noen har en link til et sted m teknisk info på disse motorene så hadde det vært saaabla bra om de kunne postet den. hapyhappy Siter Jostein Lillebø aka Drift Addict Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Originally posted by Anabole_Poloider Jeg har forstått det slik at 225 (TT) og 210 (S3) hk versjonene av denne motoren har smidd veiv og smidde stempler + div annet snacks for å klare høyere effekter. Så kommer spørsmålet;- TT blir også levert m 180 hk. Har denne motoren fått de samme oppgraderingene i "innmat" som sine større søsken?!? Jeg er klar over at 225/210 hk motoren f.eks har større turbo og to intercoolere koblet i serie, men det er innmaten jeg lurer på. Om noen har en link til et sted m teknisk info på disse motorene så hadde det vært saaabla bra om de kunne postet den. hapyhappy 180hk TT motor har ikke det.... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 180hk av TT er vel det samme som sitter i TS (sportutgaven) av A4? Den på 180hk? Eller tar jeg feil? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DenimblåTT Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Originally posted by Anabole_Poloider Jeg har forstått det slik at 225 (TT) og 210 (S3) hk versjonene av denne motoren har smidd veiv og smidde stempler + div annet snacks for å klare høyere effekter. Så kommer spørsmålet;- TT blir også levert m 180 hk. Har denne motoren fått de samme oppgraderingene i "innmat" som sine større søsken?!? Jeg er klar over at 225/210 hk motoren f.eks har større turbo og to intercoolere koblet i serie, men det er innmaten jeg lurer på. Om noen har en link til et sted m teknisk info på disse motorene så hadde det vært saaabla bra om de kunne postet den. hapyhappy Det skiller ganske mye fra 180hk til 225hk i motoren. Det er også forskjellig type k04 turbo på 210hk og 225hk. Jeg har info om disse motorene i .pdf filer. Send meg en pm så kan jeg sende deg dem. De er på 3-5mb. Har flere forskjellige. Alle er på tysk tror jeg. Siter mvh Christian TT Concept http://www.uber.no http://www.ferrita.no http://www.jorgenrud.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Originally posted by NoLimit 180hk av TT er vel det samme som sitter i TS (sportutgaven) av A4? Den på 180hk? Eller tar jeg feil? :rolleyes: Tror nok du er inne på noe;), bortsett fra at i A4'n er motoren montert på langs, mens den er på tvers i TT, Golf Gti og A3. TS'n finnes i A3'n også btw. Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Originally posted by DenimblåTT Det skiller ganske mye fra 180hk til 225hk i motoren. Det er også forskjellig type k04 turbo på 210hk og 225hk. Jeg har info om disse motorene i .pdf filer. Send meg en pm så kan jeg sende deg dem. De er på 3-5mb. Har flere forskjellige. Alle er på tysk tror jeg. Ehh... legge ut på en server, med link hit kanskje ? ;) plz... Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg