Jarl K Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 Heisan alle.Etter mange år som opel eier lurer jeg på en 69Dart 4 dørs. Uten motor&gir men alt kan jo repareres da. Dette blir kun hobbybil, og lurer da på motor.Passer "alle" v8 i bilen? Eller bare Mopar motorene? Har litt lyst på Stor motor, men en 440 koster jo litt da... Blir vel en 318 tenker jeg. Noen som vet hvilket "body" det er på den? E body eller noe slikt? Mvh Jarl K. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 Er vel enklest med smallblock mopar, bigblock blir trangt men desto mer moro. Tror Dr_Bass(eller noe sånnt)her på forumet har en 727 kasse og en 440 motor tilsalgs. Motoren må monteres, det er visstnok nye deler for 20K som følger med. Prisen er bud etter det jeg har forstått. Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Har en slik ja, men skal i allefall montere den selv. Skal dra å hente den til fredagen/lørdagen og vil legge ut bilder. Tenkte litt på å bruke denne selv i en bil, men får se hva det blir til. Hadde vært kos å puttet denne inn i den 72 challengeren som er til salgs her nå Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Dart'en er A-body sammen med Valiant og Barracuda (fram til 70). Greie biler, har hatt 65,66,67,68,69.To 69 og to 67 når jeg tenker meg om. Hvis bilen har hatt 6'er orginalt må motorfestene sveises om for å sette i 8'er.(Evnt skifte til 8'er travers).Ikke så voldsomt vanskelig, det holder å sveise om det på passasjersiden hvis jeg husker rett. A-body bruker egentlig en spesiel eksosmanifoil på v siden for å gi klaring til styresnekken. Tror jeg har liggende litt deler hvis det er noe du trenger. Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Har lite peiling på amerikanere, men en kamerat har puttet en Jaguar V12 med to turboer oppi en Valiant som originalt har en sekser..."Årets kjøreegenskaper" blir vel feil beskrivelse :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrizter Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Originally posted by Jens Har lite peiling på amerikanere, men en kamerat har puttet en Jaguar V12 med to turboer oppi en Valiant som originalt har en sekser..."Årets kjøreegenskaper" blir vel feil beskrivelse :D Hvis det er tilfelle hadde bilder av motor rommet vært rått og sett....!! Siter Ford Mondeo 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg