rexiplex Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Noen som har hørt/sett noen mere om Ghost Rider-filmen? Kunne så gjerne tenkt meg den snart. Hadde vel release for ei ukes tid siden??? Siter -98 Audi A4 1,9 Tdi Avant (selges) x95 VW Golf 1,9 Tdi x86 Ford Sierra 2,0 iS x84 Opel Kadett GTE www.rextad.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Fikk mail om at den var forsinket noen uker. Problemer med firmaet som skulle trykke opp dvd`ene mener jeg å huske Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PaAra Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 har bestilt den, men jeg har ikke hørt en dritt :( kanskje jeg har sjekket feil mail... hmmm Siter Måtte til retten for å få igjen penger på bilkjøp etter å ha blitt svindlet av Leif Gjestrum Larsen AS i larvik ( SAAB Larvik). HOLD DERE UNNA DET STEDET! x Bmw 318i cab 91mod x Saab 9000 sc ( største dritt bil i verden) x Saab 900i 90 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 sakset fra Zatzy: OBS! Angående releasen av GHOST RIDER, the final ride... OBS! Vi har fått dom dystra uppgifterna att något inte fungerat som det skall på fabriken där DVD trycks och att det pga detta gör så att filmen inte kan skickas ut förrän den 15 november... Hoppas att ni förstår att Team Ghost Rider och Iceman.se inte kan göra någonting åt detta då dom haft filmen klar sedan många veckor tillbaka, utan dom hoppas att det för eran skull går snabbare än utlovat... No1... Ps! dom som verkligen gillar extrem fart får så det räcker när den väl kommer... Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg