Integrale Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 hva faen skal jeg kjøpe? prisklasse 0-65 000. men det HASTER. tenkte litt på en arbeidsbil.. men hvilken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenaa Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 har en 86 celica 2.0 GT stående. Kommer annonse på denne nå. Siter 2003 A4 1.8 TQ 2001 Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Juni 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 Originally posted by ElectronicMix har en 86 celica 2.0 GT stående. Kommer annonse på denne nå. ser du bor i Bergen også..litt langt det. en billig arbeidsbil hadde jo vært ålreit.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 nå er det sommer, du trenger en digg bil nå :) http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=457510 40k Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Juni 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 Originally posted by metz nå er det sommer, du trenger en digg bil nå :) http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=457510 40k jentebil..... kom med flere forslag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=433623 Tøff som bare det! Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 er jo mange former for arbeids bil da:) toyota hilux, er jo arbeidsbil, caddy en annen form for arb.bil;) hva jobber du med da, driver du bondgård eller kjører du budbil, hadde vært greit om du spesifiserte deg. kjøp en lekebil da vel e30 325 el no:) Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 har en 91.mod audi coupe du kan få for 60.000,- Bruker meget lite på langkjøring og er veldig komfortabel å kjøre. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Juni 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 Originally posted by ehrnst er jo mange former for arbeids bil da:) toyota hilux, er jo arbeidsbil, caddy en annen form for arb.bil;) hva jobber du med da, driver du bondgård eller kjører du budbil, hadde vært greit om du spesifiserte deg. kjøp en lekebil da vel e30 325 el no:) tømrer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 Originally posted by Integrale tømrer da er bilen min ypperlig for deg. Er ikke senket og derfor ganske høy så du slipper å subbe neddi når du tar deg gjennom skog og mark. Pluss at den er litt sterk slik at den kommer seg fram hvor enn du skal ;) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 Originally posted by acoupe da er bilen min ypperlig for deg. Er ikke senket og derfor ganske høy så du slipper å subbe neddi når du tar deg gjennom skog og mark. Pluss at den er litt sterk slik at den kommer seg fram hvor enn du skal ;) haha, har du vært telefon selger eller?:D:D er jo akkurat sånn hele gjengen snakker;) Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 Originally posted by ehrnst haha, har du vært telefon selger eller?:D:D er jo akkurat sånn hele gjengen snakker;) hehe....åssen visste du det ?hehe...har faktisk jobbet på smart1 telemarketing byrå for litt siden i ca 2 mnd :D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Originally posted by acoupe da er bilen min ypperlig for deg. Er ikke senket og derfor ganske høy så du slipper å subbe neddi når du tar deg gjennom skog og mark. Pluss at den er litt sterk slik at den kommer seg fram hvor enn du skal ;) En tømrer bygger hus og vegger og tak og gulv og slik. Han er ikke ut i skog og mark og høgger tømmer ;) Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Originally posted by ehrnst haha, har du vært telefon selger eller?:D:D er jo akkurat sånn hele gjengen snakker;) hehe..kan ikke si meg mer enig i det:D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Originally posted by funkes En tømrer bygger hus og vegger og tak og gulv og slik. Han er ikke ut i skog og mark og høgger tømmer ;) hehe trodde det het snekker jeg? her nede blir de som utdanner seg tømrer, folk som lafter hytter og slikt.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg