Gå til innhold

Chip til 405 mi16

Ranger emnet

Lich

Anbefalte innlegg

Tror egentlig ikke du tjener noe særlig på chip til denne motoren. Mener det var en på forumet til peugeotklubben som snakka om at original dysene til Mi16 ikke leverer bensin til mer enn de originale 160 hestene som er der. I tilfelle dette stemmer så hjelper det vel heller lite med en chip vil jeg tro. Åssen årsmodell er dette forresten? 1,9l eller 2.0??

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr. Aerodeck

Tror egentlig ikke du tjener noe særlig på chip til denne motoren. Mener det var en på forumet til peugeotklubben som snakka om at original dysene til Mi16 ikke leverer bensin til mer enn de originale 160 hestene som er der. I tilfelle dette stemmer så hjelper det vel heller lite med en chip vil jeg tro. Åssen årsmodell er dette forresten? 1,9l eller 2.0??

Det vet jeg ikke helt. Er ikke jeg som skal ha. En kompis som lurer på å skaffe det. Men hvis dysene ikke leverer nok bensin enn til mer enn 160 hk, så er det jo liten vits egentlig. Skal høre med han jeg, og så kommer jeg tilbake med svar senere i dag.

Takk for svarene så langt! :)

Opel Astra -01 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86107

x Mazda 323 GT-R -94

x Mazda 626 -86

Always listen to what a man says to you when he's angry!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kan jo også øke bensintrykket litt istedenfor å sette på nye dyser. Enkelt og lettvindt. MEN - det generelle problemet med sugemotorer er ikke å finne i bensinsystemet -> utfordringen er å få nok luft inn i forbrenningskamrene (les: bearbeiding av topp /m kammer etc. etc.). Er også fordelaktig å øke kompresjonen til nærmere 12:1 - noe som skal gå bra i de fleste 16V-motorer som kjøres på blyfri 98.

Lenke til kommentar
Del på andre sider