Lich Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 Noen som vet hvor man kan få tak i en chip til denne bilen? Har prøvd flere steder, men uten hell. Kanskje noen har en å selge her? Siter Opel Astra -01 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86107 x Mazda 323 GT-R -94 x Mazda 626 -86 Always listen to what a man says to you when he's angry! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krusty Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 Prøv estuning.no Der tror jeg dem skal ha. Siter 1991 peugeot mi16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Tror egentlig ikke du tjener noe særlig på chip til denne motoren. Mener det var en på forumet til peugeotklubben som snakka om at original dysene til Mi16 ikke leverer bensin til mer enn de originale 160 hestene som er der. I tilfelle dette stemmer så hjelper det vel heller lite med en chip vil jeg tro. Åssen årsmodell er dette forresten? 1,9l eller 2.0?? Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lich Skrevet Juni 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Originally posted by Mr. Aerodeck Tror egentlig ikke du tjener noe særlig på chip til denne motoren. Mener det var en på forumet til peugeotklubben som snakka om at original dysene til Mi16 ikke leverer bensin til mer enn de originale 160 hestene som er der. I tilfelle dette stemmer så hjelper det vel heller lite med en chip vil jeg tro. Åssen årsmodell er dette forresten? 1,9l eller 2.0?? Det vet jeg ikke helt. Er ikke jeg som skal ha. En kompis som lurer på å skaffe det. Men hvis dysene ikke leverer nok bensin enn til mer enn 160 hk, så er det jo liten vits egentlig. Skal høre med han jeg, og så kommer jeg tilbake med svar senere i dag. Takk for svarene så langt! :) Siter Opel Astra -01 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86107 x Mazda 323 GT-R -94 x Mazda 626 -86 Always listen to what a man says to you when he's angry! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lich Skrevet Juni 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Han visste ikke hvilken modell og hvilken motor det var i den :rolleyes: Jaja. Uansett, takk for tipsene! Skal sjekke de ut! Siter Opel Astra -01 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86107 x Mazda 323 GT-R -94 x Mazda 626 -86 Always listen to what a man says to you when he's angry! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krusty Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Snakka nettopp med et tuningfirma i bergen. Og de sa at det ikke var nødvendig å bytte dyser og at de skulle fint greie å levere nok bensin.. Siter 1991 peugeot mi16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 En kan jo også øke bensintrykket litt istedenfor å sette på nye dyser. Enkelt og lettvindt. MEN - det generelle problemet med sugemotorer er ikke å finne i bensinsystemet -> utfordringen er å få nok luft inn i forbrenningskamrene (les: bearbeiding av topp /m kammer etc. etc.). Er også fordelaktig å øke kompresjonen til nærmere 12:1 - noe som skal gå bra i de fleste 16V-motorer som kjøres på blyfri 98. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lich Skrevet Juni 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Tusen takk for alle svar! Vi får se hvordan det blir. Skal videreføre svarene til han jeg :) Siter Opel Astra -01 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86107 x Mazda 323 GT-R -94 x Mazda 626 -86 Always listen to what a man says to you when he's angry! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg