lars-frr Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 Driver og ser på et par golfer nå ,, har funnet et par intr blant annet en golf 2 sport 90 mod , gått 160 000 og er i veldig bra stand. Prisen er 25 000, men den er bare eu ok i 8 mnd til eller noe . Kan jeg dra å eu godkjenne bilen på nytt nå slik at bilen er eu ok i 2 år til etter at jeg har kjøpt den ??? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 Ja. Det tror jeg du kan ja.. Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 Det er vel bare mulig de 3 eller 4 månedene før den egentlig skal godkjennes. Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 Originally posted by Jorgen Det er vel bare mulig de 3 eller 4 månedene før den egentlig skal godkjennes. Helt riktig. Tidligst 3 mnd. før den egentlig skal inn. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 Originally posted by Quattro73 Helt riktig. Tidligst 3 mnd. før den egentlig skal inn. høh.. vi fikk gjort det 4mnd før.. tror jeg ihvertfall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 Tror.....????? Joda, det er mulig at ikke alle er så firkantet når det gjelder dette, heldigvis kanskje? :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 vell,prøver en å kjøre den gjennom på dataen så kommer det opp at den er utenfor kontrollperioden. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Originally posted by lars-frr Driver og ser på et par golfer nå ,, har funnet et par intr blant annet en golf 2 sport 90 mod , gått 160 000 og er i veldig bra stand. Prisen er 25 000, men den er bare eu ok i 8 mnd til eller noe . Kan jeg dra å eu godkjenne bilen på nytt nå slik at bilen er eu ok i 2 år til etter at jeg har kjøpt den ??? Du kan tidligest vise den 4mnd før (før var det 3mnd) Det siste tallet i skilt nret ditt forteller deg når du skal inn altsp: 5=mai med et unntak det er at 7 er ikke juli for da er det ferie Hvilket år du skal inn bestemmes av når bilen din er førstegangs registrert. 92-94-96 osv (partall) skal inn på partall år altså godkjenning 2002 2004 2006 Men jeg ville ikke brydd meg så mye om eu kontrolen for det seir kun hva slags tillstand bilen er i den dagen den er inne på eu kontroll ikke dagen etter (for å sette det på spissen) det sier altså ingenting om hva stand bilen er i 2år fremover.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg