Vw Digger Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 hvem eier denne??? Siter 1996 Vw Passat 1,9 TDK 1990 Vw Transporter TD nedgradert til D :((trenger noe småtteri til denne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminator Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Originally posted by hercem Det var egen klasse for Bora både på NBS og på Våler i fjor. Hvor mange Bora'er var det som stilte året før? En av de premierte Bora'ene i fjor var ikke med i år. Det var den med lilla farge som tilhørte en fra styret :rolleyes: Jeg lurer da på om dette skyldtes at det var mange Bora'er med året før eller var det allerede da egen klasse for Bora? Hvis ikke lurer jeg på hvem de største pokalrytterene er :) Dere får tro hva dere vil om misunnelse osv :D En premieutdeling er en total subjektiv bedømming. Hvert eneste år er det noen som har meninger om hvem som skulle vunnet og ikke, hvilke kriterier som burde telle mye og lite og hvilke klasser som burde/ikke vært sammenslått. Det som er litt spesielt er at kritikken alltid synes å komme fra dem som mener de burde fått premie og forslagene går ofte ensrettet på å gjøre om bedømmingen slik at de får premie selv. Det som også er litt typisk er at når man spør folk på treffet om de vil være i juryen for at ikke "styrets holdninger" til hvordan en bil skal se ut skal bli for dominerende, så vil folk ikke fordi de ikke gidder eller ikke føler seg kompetente. Med 10 års "erfaring" i klubben, så vet jeg også at de største "pokkissamlerne" er de samme som klager på systemet hvis de ikke vinner med egen bil, det har vi sett eks på hvert eneste treff... Stå på og bygg bilen så du er fornøyd med den selv! Egentlig burde pokaler være forbeholdt idrettsutøvere, ikke 20-40 åringer som har klart å sette 20" på en ny Passat... ;) Siter Vennlig hilsen RK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 hehe, fikk 3. plass.....av 3 stk :D Greit fornøyd.. "Premiert russebil selges" :D Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Originally posted by vwfreak Takk borabora.. Var litt kult at en russebil herfra fikk premie da.. :D hehe.. Mulig det ikke var med så mange i den klassen?? :rolleyes: Som Danna sier 3 stk..Og måtte hente pokalen etterpå... :rolleyes: :D Men var jo noen til som kom hit da.. ;) Det viktigste er ikke å vinne men å delta. Og hvis man ikke er fornøyd så får man kjøre litt på banen. ;) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Originally posted by taxidriver hvordan gikk det egentlig med bilen din?? hadde du punktert?? satt bra godt i sanda når jeg prøvde å dytte deg opp.. men men.. funnet ut hva som forårsaket de små bulkene?? Brannslokningsapparatet hadde hoppet ut fra fest på andre siden av bagasjerommet........ Har en skade på kanalen også..... Når jeg skulle startet den i Eidsvoll var det ikke liv i bensinpumpen :( Kan vel også nevnes siden jeg var med i juryen, at det ikke var en eneste bil i min smak i noen av de klassene jeg bedømte, men jeg er kanskje "litt" sær. Hadde ikke vært en bil i de klassene jeg så på som hadde blitt premiert i England....... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Originally posted by Polo Classic Kan vel også nevnes siden jeg var med i juryen, at det ikke var en eneste bil i min smak i noen av de klassene jeg bedømte, men jeg er kanskje "litt" sær. Hadde ikke vært en bil i de klassene jeg så på som hadde blitt premiert i England....... :rolleyes: Smaken er jo alltid forskjellig.... Men hvorfor gidder du være med og bedømme da? Om du ikke vil gi premier til noen av de som er med...(om jeg forstår deg riktig?, uansett så er vi ikke i England nå.) Noen må jo få alle pokalene.... ;) For du skrev jo at du brukte så lang tid på det her, tid som heller kunne vært brukt på banen. :cool: Som er mye morsommere. :) Og uansett om klubben har lite folk til å være med og bedømme tvinges man vel ikke. Må da gå ann å få med andre folk.... :rolleyes: Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Originally posted by borabora :rolleyes: Smaken er jo alltid forskjellig.... Men hvorfor gidder du være med og bedømme da? Om du ikke vil gi premier til noen av de som er med...(om jeg forstår deg riktig?, uansett så er vi ikke i England nå.) Noen må jo få alle pokalene.... ;) For du skrev jo at du brukte så lang tid på det her, tid som heller kunne vært brukt på banen. :cool: Som er mye morsommere. :) Og uansett om klubben har lite folk til å være med og bedømme tvinges man vel ikke. Må da gå ann å få med andre folk.... :rolleyes: Vel noen må jo være med, og jeg er jo et ja menneske ;) Det at det ikke var biler i min smak har ikke noe å si, ikke dermed sagt at de ikke var bra. Man må jo se på hvilken stil man kjører, om man er konsekvent hele veien, kvalitet på arbeid osv. Jeg er ganske sær når det gjelder bil, og ganske pirkete, selv om min egen bil ikke bærer preg av det. Jeg er nok ganske typisk norsk, mye letter å plukke på andres biler :D Tror kanskje det er lettere å være i juryen når det ikke er noen som har stilen du liker. Lettere å være objektiv da enn om det er noen som har stilen du liker selv. Jeg ble spurt da det var en time igjen til bilen skulle vært bedømt, regnet med at det ikke var flere som kunne/ville ta det. Regnet også med at det var flere som skulle se på de samme bilene og vurdere sammen på juryrommet senere, slik det var sist gang jeg var i juryen. Enkelte burde vel gå litt mer i seg selv. Pokal er alt som teller, mens det viktigste er jo tross alt at man har en bil man liker selv. Det har jeg Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Originally posted by Polo Classic ...mens det viktigste er jo tross alt at man har en bil man liker selv. Det har jeg Skeiv bakpotte er da bare sjarm ;) :D Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Originally posted by Polo Classic Vel noen må jo være med, og jeg er jo et ja menneske ;) Det at det ikke var biler i min smak har ikke noe å si, ikke dermed sagt at de ikke var bra. Man må jo se på hvilken stil man kjører, om man er konsekvent hele veien, kvalitet på arbeid osv. Jeg er ganske sær når det gjelder bil, og ganske pirkete, selv om min egen bil ikke bærer preg av det. Jeg er nok ganske typisk norsk, mye letter å plukke på andres biler :D Tror kanskje det er lettere å være i juryen når det ikke er noen som har stilen du liker. Lettere å være objektiv da enn om det er noen som har stilen du liker selv. Jeg ble spurt da det var en time igjen til bilen skulle vært bedømt, regnet med at det ikke var flere som kunne/ville ta det. Regnet også med at det var flere som skulle se på de samme bilene og vurdere sammen på juryrommet senere, slik det var sist gang jeg var i juryen. Enkelte burde vel gå litt mer i seg selv. Pokal er alt som teller, mens det viktigste er jo tross alt at man har en bil man liker selv. Det har jeg Sant det, blir lettere å se bilene opp mot hverandre da. :) Oki, litt dårlig planlagt av klubben da.... Jeg liker min egen. :) Din oxo, selv om motoren har mest å si der. ;) BTW: Fint det ikke gikk verre med bilen. Kom der mens du sto i sandgropa og Rudi tok bilder. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Originally posted by Vw Digger hvem eier denne??? Står mer info om bil (og eier) her Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Originally posted by taxidriver hvordan gikk det egentlig med bilen din?? hadde du punktert?? satt bra godt i sanda når jeg prøvde å dytte deg opp.. men men.. funnet ut hva som forårsaket de små bulkene?? Hjula var hele men bilen lå på understellet..... bulkene kom fra brannslukkeren som løsnet fra festene på motsatt side.... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminator Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Originally posted by borabora Oki, litt dårlig planlagt av klubben da.... Klubben, det er deg det, også når det trengs å ta i et tak! Siter Vennlig hilsen RK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Noen av mine bilder finner du her Dårlig kvalitet, men... Ser vel såvidt hva det er... Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Originally posted by Terminator Klubben, det er deg det, også når det trengs å ta i et tak! Yepp, jobber med saken. Driver og danner lokallag, av eget initativ. Men trodde kanskje de hadde ordna det her i helga. Ikke lett å vite men må kanskje spørre om de har nok folk til bedømming neste gang da. :rolleyes: Hørte iallfall ikke noe over høyttaler anlegget at de ville ha folk til å hjelpe seg med det, mulig jeg var på banen da..... BTW: Hadde vært gøy å se hvor mange poeng bilen min fikk i forhold til de andre i samme klasse, vet noen om hvem jeg skal spørre for å få oversikten? Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Er det noen som har noen flere bilder av denne : Rimelig heavy modifisert beetle :) Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg