vwgolf2 Skrevet Februar 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 noen nye bilder..tok sin tid... Slettet ut vinterfangeren og hellkkert hvit... Snart kvitt denne fangeren..blir deilig med RS fanger igjen! Trekt basskassa og hattehylle... Kult med hvit forsterker og hvit bil :) Slenger bare med ett av cockpitten :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Goodie!!! :) Liker golfen din :) Eneste som trekker ned er at det er 2 dører for mye :P Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Februar 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 praktisk ;) lover at neste golf 2 prosjekt blir "3 dørs"..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Sjekk PM... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Frekkt! :D Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Februar 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 kassetrekkemestern pololars ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Februar 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 bilen vurderes nå solgt... send PM eller e-mail for mer info! gidder ikke lage denne tråden til noen salgsannonse.... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Er 5 dørs som gjelder :P Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 det hvite gullet mitt ble solgt i går.. fikk det jeg ville for den så da gikk den... kjøpte "ny" golf 2 idag..så nicket mitt forblir det samme :D Info om den nye golfen blir laget som ny tråd kanskje... det som er sikkert er at det blir OLD SCHOOL! koksgrå golf, små fangere med chrome, LAV!! :D kommer til å komme en tråd om den en av dagene...nå er det ned i garasjen og stelle med golfen... savner den hvite da...menmen :( blir moro med noe nytt og... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 Fett... :cool:Gleder meg til se det ferdige resultatet.Er det samme farge som min?Er det 88-dører på den?Vil du bytte dører?:op Lykke til og gratuler med salget! Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 haj! ja ser nesten sånn ut... :) samme farge tror jeg.. ble sexy med de glassklare baklyktene og hvite blinkers.. får 80mm senking t uka så det blir bra... sommerfelgene satser jeg på blir 7*15 ATS CUP felger...får tak i 2 nå, men trenger 2 til! noen som har?????? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 og nei..det er ikk 88 dører...skal det være gamle skolen så skal det være gamle skolen! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 sitter her og mimrer litt..savner den hvite litt igrunn :( spessielt med den første bilen liksom.. fikk sms av hun som kjøpte bilen idag. Den har nå gått 200 000 og hun er visst fornøyd. Dynamo og hjullager er byttet. Den rustsveises nå (litt kjeks i kanaler noen steder), den skal pusses ned og hellakkeres :) artig og høre at hun er fornøyd og at bilen har det bra :) den går forresten i Molde.. noen her som har sett den?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 bilen er solgt vidre til en kamerat av meg, bor i samme bygda som hun som kjøpte den sist, skal nå til hellakkering igjen (i annen farge) om 14 dager eller noe sånt... Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpeTTeT Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 snææks! Må legge ut bilde av den om du får tak i det! Lurer åssen det går med det hvite gullet til vwgolf2 :) Siter (x) Vw Caddy 1,9Tdk 83mod (solgt) (o) Vw Vento 94mod (o) Vw Caravelle 1,6d 89mod (o) Vw Boble 1200 64mod (x) Vw Boble 1300 66mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg