Gå til innhold

helt hvit golf2

Ranger emnet

vwgolf2

Anbefalte innlegg

potta var rett før, men da vibrerte den oppi under ett sted..sykt irriterendes.. så kjøpte jeg meg det effektanlegg greine..og da ble potta ståandes litt skjevt, men det skal selvfølgelig rettes! :)

ja..litt usikker på hva jeg skal gjøre med de plast greine på skjermene...hmmm..lakke de hvite? er jo eneste muligheten da det er poppa hull i skjermene! hmmm :rolleyes:

g60 breddere er uaktuellt da jeg syns det ser stygt ut hvis felgen kommer for langt inn i hulbuene... det blir vel bare vanlige "90 lister" på hjulbuene og kanskje, KANSKJE rieger infinity skjørter.

hvis ikke så skal den være helt clean på kanalene. (bare få lakka de hvite nå snart så....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 375
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by G60Turbo

Og kanskje gjøre noe med de små plastikk "greiene i fremkant av bakskjermene? (ofte lurt på hva de skal være godt for)

oppdatere med G60 breddere og skjørt kanskje??

De er steinsprutbeskyttlese. Jeg fjernet mine på G40'n. Det angrer jeg på..........

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Ser ut til å være grei å fikse den skaden der. ta og forsterk litt på baksiden og, kan godt forsterke langs hele baksiden når du først er i gang, glassfiberfanger er no møkk, tåler ingenting....

er jo og på ett gunstig sted skaden da, kan gjøre en ganske dårlig finish uten at noen ser det, er jo ikke akkurat noen stor rett flate som skal fikses..... værre om det hadde vært midt på en dør!

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja..etter iherdig jobbing helt siden jeg fikk skaden tidligere i dag, ser dette ganske lovende ut! *phuu*

glassfiber sparkel eller hva det heter på bakside og forran, gitteret må retts litt ut, kan bli vansklig.

lakkes i morgen eller en av de nærmeste dagene :)

fikk forresten hvite blinklys i fangeren idag også :D mangler bare hvite på skjermene nå! noen som vil bytte i sorte??

post-1085-13804851654835_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vwgolf2

gjort litt mer inni også... lakkert ramma rundt instrumentene hvit!

skal også lakke rundt de vifte/lufte greine! de la jeg grunning på istad ! ny girkule ar jeg også.. hehe..

stas med bil ja ;)

beklager å måtte si det, men i mine øyne er den fargekombinasjonen der ytterst.. smakløs. ser ut som en fra plata som har prøvd å være interiørarkitekt!

greit nok å detaljlakkere innvendig.. men det der ble litt for mye ukonsekvent lakkering synes jeg. Fargene passer ikke med hverandre :-)

men det er din bil, gjør som du ønsker :D

grønn og hvit, hva er jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp jepp..skjønner hva du mener. men rattet skal jo byttes ut til helt sort så der forsvinner jo hvit fargen. har vel en stygg følese av at girkule byttes ut, samt pedaler også! tror jeg kanskje skal gå for sort/hvit inni etterhvert. har tenkt en del på det, men måte bare prøve noe nytt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider