Gå til innhold

helt hvit golf2

Ranger emnet

vwgolf2

Anbefalte innlegg

• Svar 375
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Kleppa

Fanger'n blei jo lekker den.. ser jo overgangen om du leter, men syns det ble lekkert jeg, kanskje litt mørkt bilde.. :)

hvis du tenker på farge forskjellen er det for det den bare er møkkete rundt der jeg har drivi og mekka... hehe.. personlig kan jeg ikke legge merke til noen annen overgang :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nice redning morten, fangern blei bra... bare pass på hengerfestet neste gang! men men går jo sånt med de tysker bilane :D hadde det vært ei japse så hadde det aldrig skjedd *hehe*

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mazda323F

nice redning morten, fangern blei bra... bare pass på hengerfestet neste gang! men men går jo sånt med de tysker bilane :D hadde det vært ei japse så hadde det aldrig skjedd *hehe*

det er vel flere plastraketter som kommer fra japan enn fra tyskland..

så sannsynligheten er dess større for at det er en japs enn en tyskis som knasker plast når det først skjer :)

grønn og hvit, hva er jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by projektRUST

det er vel flere plastraketter som kommer fra japan enn fra tyskland..

så sannsynligheten er dess større for at det er en japs enn en tyskis som knasker plast når det først skjer :)

nå nå :D plast ruster nå hvertfall ikke høhøhø

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider