Gå til innhold

helt hvit golf2

Ranger emnet

vwgolf2

Anbefalte innlegg

Originally posted by Polo Classic

som engelskmennene sier:

"There is a thin line between a hobby and mental illness"

Jeg er vel bordeline ;)

Jeg og Danna oxo. :D

Får få med Starky på no fæl brennvin tjeneste i dag så kommer han nok over det.... :D :cool: ;) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 375
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

hvis jeg skulle solgt bilen min...hvis! hva hadde det vært "lov" og satt som utropspris/prutepris da? vet at erfarne VW/audi folk kan være litt mer kresne og sånn med pris en slik golf, men hva med ungdom som akk har fått lappen..hva tror dere dem hadde vært villige til å gi? :rolleyes: er endel påkostet...

kanskje den blir til salgs i løpet av vinteren..kanskje..er hissig på nytt prosjekt igrunn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vwgolf2

?

syns du 5dørs er negativt? hehe

ser bare positivt med det i grunn..slipper ut hver jævla gang man skal ha folk i + at det sliter mindre på setene som hele tida blir vippet opp og gnissa borti med all slags driit :)

Ja det er negativt for meg.Det er ikke til og komme bort fra at golf ser best ut i 3-dørs variant...Men det er så klart noen fordeler med 5 dører men som sagt looken er alt...Og nå er det jo en haug av golfer og velge mellom så jeg kjøper ikke en som jeg ikke er hundre prosen fornøyd med...

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vwgolf2

hvis jeg skulle solgt bilen min...hvis! hva hadde det vært "lov" og satt som utropspris/prutepris da? vet at erfarne VW/audi folk kan være litt mer kresne og sånn med pris en slik golf, men hva med ungdom som akk har fått lappen..hva tror dere dem hadde vært villige til å gi? :rolleyes: er endel påkostet...

kanskje den blir til salgs i løpet av vinteren..kanskje..er hissig på nytt prosjekt igrunn..

du kan sikkert tyne 20-25k av en nyoppkjørt ungdom vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider