Gå til innhold

helt hvit golf2

Ranger emnet

vwgolf2

Anbefalte innlegg

• Svar 375
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

hehe. tenk deg bad looken jeg hadde på gamle golfen da. DET var mye pussing det. så jo ut som et spøkelse der jeg satt. :P

tror jeg ikke orker så mye store modifikasjoner i vinter. hvem vet hva man kan møte på rundt en sving.

lakke litt deler og gjøre noen småting. men ikke noe blir montert før snøen er borte igjen.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry må bare få mast litt. skal slette posten om et par dager hvis ingen melder seg. må bare få lagt ut.

har en delebil som vi driver og hogger nå. så hvis noen trenger div deler, karosseri evt andre ting dashbord har et sett dørtrekk + noen baklykter sideblinkere side skjermer panser++++ se på bildene. motoren er borte alt. den skal vi ha selv. girkassa trengte jeg plutselig ikke så hvis noen evt er interisert så kan de legge inn bud på den. bakluke selges evt med rute + vinge hvis budet er bra nok. dette haster egentlig veldig siden bilen blir hugd ferdig på mandag og da går den i pressa. si i fra asap om man vil ha noe. dette går også for en billig penge mye av det.

ta kontakt på pm eller enda bedre sms 93263166

se http://home.rkl.no/remster/delebil1.htm

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golf T&Nos så klart!

haha..felgene dine er faen meg styggere enn mine as...uvant syn å se :D hehe

kan trøste med at jeg har andre felgs i garasjen! må bare få lagt over dekka!! :)

og ang. fangeren...idag kjøpte jeg lakk til grill list og div...så kan hende jeg tar øverste del av fangeren også! men den er full av silikon og shit..så vet ikke om jeg tør ta tjangsen! noen som vet åssen jeg får gjort den skikkelig rein?? så lakken setter seg ordentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vwgolf2

kan trøste med at jeg har andre felgs i garasjen! må bare få lagt over dekka!! :)

og ang. fangeren...idag kjøpte jeg lakk til grill list og div...så kan hende jeg tar øverste del av fangeren også! men den er full av silikon og shit..så vet ikke om jeg tør ta tjangsen! noen som vet åssen jeg får gjort den skikkelig rein?? så lakken setter seg ordentlig?

Bør dra over en del ganger med whitesprit og tørke det helt.. Er å få spesiell plastikgrunning slik at lakken fester seg... Anbefaler å ha på et lag med plastikgrunning + 3-4-5 lag med litt tykk grunning... Så slipe forsiktig ned uten å slipe ned til plastikken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vwgolf2

hmm..ok..takk for tipset :)

btw: tror jeg stod ved siden av deg på treffet på liertoppen i år... hvis ikke jeg tar grusomt feil nå.... fin jetta! :D

Hmmm... Husker ikke om jeg var der med bil i år jeg... Var iallefall der i 2002.. :D Men blir vel en tur i år 2004... Står delvis nedplukka nå så da får jeg se hva jeg får sammen igjen.... :rolleyes: Blir spennende tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider