Gå til innhold

helt hvit golf2

Ranger emnet

vwgolf2

Anbefalte innlegg

Originally posted by vwgolf2

med fare for å gjenta meg selv: jeg ANER IKKE hvordan man legger ut bilder nå lenger..er ingen racer på data!!

men hvis noen tilbyr seg og legge ut bilder, kan jeg knipse noen og sende på mail til han/hun!

sombrero

Send meg bilder på jontepop@online.no

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 375
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Lindbæk

Tøft med hvit golf. Men Jetta-Front? D er jo det styggeste du kan hive på en golf!

vurdert å komme deg litt mer ut å se litt mer? hehe.. Kamei sin dobbellyktfront f eks.. eller hella sin.. DET er stygt det.

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt nytt forran på golfen; emblemfri grill! Syns det ble pent og "cleant" :)

emblemfri_grill.jpg

hmm..smooth... er litt fargeforskjell pga at bilen er bedriten møkkete og fangeren er nylakkert og rein!

glatt_bakfanger1.jpg

:D

glatt_bakfanger.jpg

mattene som skal inn til våren! syns de er kule jeg... :)

golf_matte.jpg

Fått på hvite breddere også!

hele_bakfra.jpg

FÅtt inn ett par instrumenter i midtokonsollen også...

midtkonsoll.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snoka litt i garasjen... fant ut at jeg hadde nok lakk og sparkelspray til å mekke frontfangeren også....

så det var dagens oppdrag..kosta meg ingenting så da var det jo greit :) Slettet den ut på toppen, og hellakkerte den hvit, uten om GTI leppa nederst..den subber konstant i gata her jeg bor nå..så det ville bare flasset av å sett stygt ut uansett... prøve og ta bilder i morra! :D

nå er det "helt hvit golf2" igjen... weee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

okok..har liggi på latsiden i det siste. skal ta bilder idag av fangeren forran og div. :)

eneste nye er vel avataren min..! hehe.. ett lite minne fra høsten... *sukk*

satt også på runde lykter for ei beite siden, da jeg var litt lei av utseende på bilen forfra..siden jeg hadde den liggendes så hvorfor ikke..men nå var den moroa slutt også..ene lykte glasset hadde visst detti av når jeg kjørte..pga rust inne i lykta rundt ved glasset, så da blir det å hive på jetta fronten idag..!

Noen som har en billig grillist å selge til meg???? til enkle lykter! ikke 4 ! helst i vestfoldsområdet slik at jeg kan hente den hos deg! :)

noen?? "haster"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider