XoriaZ Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 hey! her er min nye BEETLE!:D håper dere liker den! ALT er brushet untatt felgene!:op ORIGINAL http://www.seriouswheels.com/VW-New-Beetle-Dune-Front-Rocky-Shore-1280x960.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 sinnsyk pen..:D som jeg sa på digimods..digger karbonen og lysene.. er det en ny Zein/Glacius jeg ser;) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 Originally posted by MSpeed sinnsyk pen..:D som jeg sa på digimods..digger karbonen og lysene.. er det en ny Zein/Glacius jeg ser;) drit fet bil.. og ja msspeed vi ser en kommende zein/glacius her..:D Stå på ;) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XoriaZ Skrevet Juni 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 Originally posted by -carude- og ja msspeed vi ser en kommende zein/glacius her..:D takk!:eek: :peace: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Den var skikkelig stygg (Man får bare ikke den bilen pen.. men det var bra modda! :D Mye kornet grafikk på kantene, og luftinntaket på fronten så helt fjernt ut.. Og, luftinntak på vingen??:confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Mangler luftintak på høyre side Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 syns originalen var feT! Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XoriaZ Skrevet Juni 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Originally posted by Andeeh Og, luftinntak på vingen??:confused: siden nesten ALLE bobler blir stylet med Porsche styling, så gjorde eg og det! og porsche vingene HAR sånne luftintak!:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Trio] Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Den bilen vær skikkelig fin. Likte vingen på den jeg ass. gleder meg til og hva det er du prøver deg på neste gang. Lykke til!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg