Supraguy Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 Er det noen her som har hele LFS og som har gjenger eller hva jeg skal kalle det på internett (flerspiller).??? Hade vært morro og lagd en i så fall, kalt den bilforumet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Licensed S1 Driver her... :) Har mistet litt interessen den siste tida. Men mulig jeg blir med litt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jafo Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 S2 Licensed her ;) S2 er planlagt releaset "før jul", noen optimister mener i slutten av sommeren, men.. i alle fall, er på hvertfall "flere ganger i uka" men er med i GURU.. (Grown Up Racing Union) :p Her er det en del Nordmenn med :) /Jafo GTi-16V 4x4 Siter Mitsubishi Klubben, Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Har akkurat begynt å spille LFS jeg.. Sliter med å finne ett opsett som passer min kjørestil enda hehe.. vinner i pro, men det hender det er endel flaks med i beregningene :D turbo rx`n er løs sluppen i ræva.. Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupraTT Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Jeg digger LFS! Men har slutta å spelle det nå fordi pedalene mine nekter å funke i LFS lenger:( Bare i alle andre spill.. Sykt irriterans.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jafo Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Og du har seff forsøkt å sette opp aksene på nytt? benytter du "seperate axis" på gass og brems?? LFS har den dessidert beste funksjonaliteten når det gjelder ratt og pedaler, hvor mange andre spill kan man f.eks sette opp ett gammelt ratt som clutch?? :) Siter Mitsubishi Klubben, Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Konge spill..... går det an å få sendt\lagt ut replayer på spillet ? Hadde vært litt moro å sett kjørestilen til folk....meg selv ligger kunne bredt...;) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jafo Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Jepp, trykk 2 når du er ferdig med sladdinga ;) filen finner du i katalogen SPR eller MPR (Single/Multi Player Reply) Kjører ikke veldig for selv, men synes multiplayer er helt sjef. Helt konge å passere /bli passert /passere osv gjennom ett helt løp, spess hvis da begge klarer å holde seg på veien uten for mye kontakt. :D Siter Mitsubishi Klubben, Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupraTT Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Originally posted by Jafo Og du har seff forsøkt å sette opp aksene på nytt? benytter du "seperate axis" på gass og brems?? :) Jeg har prøvd alt:( Det som er rart er at det bare plutselig slutta å funke.. Får formatere snart og se om det funker igjen etter det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jafo Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 på Options - Controls - Axes/FF skal du se alle tilgjengelige akser og assigne hva du ønsker hvor som helst.. (ved å trykke på gass/brems skal du se hvilken akse som hører til hva) sjekk der.. Format av PC vil ikke hjelpe da all info til LFS er filbasert, og ligger i katalogen med LFS :) Siter Mitsubishi Klubben, Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupraTT Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Når jeg går inn der og trykker på Gass og brems er det Y aksen som går fram og tilbake... Men det skal jo egentlig være Slider 0 og 1 den skal reagere på? Noen ide om hva som har skjedd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jafo Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Tja, noen spill, av typen "main stream" (nfsu osv) har ikke støtte for separate akser, slik at du må inn i control panel og sette opp samme akse for gass og brems. Jeg vil anbefale separate akser for LFS... (f.eks burnout ;)) :) Siter Mitsubishi Klubben, Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupraTT Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 uff.. Jeg gir opp:( Prød alt nå. Selv ikke moderatorene på liveforspeed sida kan hjelpe meg:( De skjønner ikke hva som har skjedd:( crappppppppppppppppppppppppp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Jeg her lastet ned et par skins til xt gt turbo`n.. pakket de opp på data/skins mappen.. men finner de ikke i spillet! hva gjør jeg galt? Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jafo Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 @SupraTT: hehe, lurte på om det var du som kom med det problemet ;) flere svar ligger i kø... @Ola: Filen som ligger på data/skins heter XR**noe**.jpg ?? Det kan være at du må restarte LFS før dette funker /Jafo (Shrek) :cool: Siter Mitsubishi Klubben, Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg