Gå til innhold

Norske gjenger på LFS??

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• 1 month later...

Har akkurat begynt å spille LFS jeg.. Sliter med å finne ett opsett som passer min kjørestil enda hehe.. vinner i pro, men det hender det er endel flaks med i beregningene :D turbo rx`n er løs sluppen i ræva..

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konge spill..... går det an å få sendt\lagt ut replayer på spillet ? Hadde vært litt moro å sett kjørestilen til folk....meg selv ligger kunne bredt...;)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, trykk 2 når du er ferdig med sladdinga ;)

filen finner du i katalogen SPR eller MPR (Single/Multi Player Reply)

Kjører ikke veldig for selv, men synes multiplayer er helt sjef. Helt konge å passere /bli passert /passere osv gjennom ett helt løp, spess hvis da begge klarer å holde seg på veien uten for mye kontakt. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg her lastet ned et par skins til xt gt turbo`n.. pakket de opp på data/skins mappen.. men finner de ikke i spillet! hva gjør jeg galt?

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider