SupraTT Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Heh:) Nå er det ivaffal fiksa! Så nå er det bare å kjøre... å kjøre... å kjøre... osv osv :=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Juli 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Originally posted by Ola Jeg her lastet ned et par skins til xt gt turbo`n.. pakket de opp på data/skins mappen.. men finner de ikke i spillet! hva gjør jeg galt? Etter du har lastet ned filen så legger du den i bildet i skins mappa, og så går du inn på spillet og trykker nytt fargeoppsett... Og helt nederst står det teksturnavn, der trykker du og finner den filen du lastet ned.. Skjønner du hva jeg mente?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Koster det penger å spille det? Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jafo Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Både ja og nei det finnes en gratis demo, som gir deg tilgang på en bane (med fire variasjoner) og tre biler (hvor mange fremdeles elsker å kjøre rundt med de to "tregeste" (GTi'en og GT'en (fwd og rwd)) den "kjappe" bilen er en GT Turbo.. god gammeldags "heinz turbo" (ikke-ikke-whaaaaa effekt) med rwd. Ulempen med Demoen er at du treffer mange som ikke er interesert i Race, men i å ødlegge for andre.. men jeg kjørte der i ett år, uten å bli lei.. I S1 er det mye mere ryddig, blandt annet fordi Ban'ing av brukere går på ID og ikke IP, samt at "alle" er mere interesert i å kjøre.. Der får du 5 biler til, en fwd turbo, en 4wd turbo, to utgaver av catherham/super seven look alike (mere enn tilstrekkelig pepper..) og en "ekte" bil, MRT5, som er bygget i virkeligheten av Mcgill racing, og brukes i "Universitetsracing".. (en forvokst gokart med en nedtrimmet motorsykkelmaskin med turbo..) og to baneomeråder til, samt dragstrip og en "parkeringsplass" hvor man kan bygge egne baner. S1 koster 12£, en 120-130 kroner.. S2 er rett rundt hjørnet, med bedre fysikk, tøffere lyd og flere biler/baner og en modell for skade (slik at hjuloppheng faktisk blir skadet når du treffer noe..) S2 koster også 12£ (eller 12£+12£ =24£ hvis du ikke har S1 fra før) har selv, i S1 kjørt over 18.000 km online på litt over ett år de som har kjørt virkelig mye har mere enn dobbelt så mange km... Det er ikke noe måneds-avgift når du først har kjøpt spillet (og ja, jeg bare er helt hekta på LFS ;)) :) Siter Mitsubishi Klubben, Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Originally posted by Jafo Både ja og nei det finnes en gratis demo, som gir deg tilgang på en bane (med fire variasjoner) og tre biler (hvor mange fremdeles elsker å kjøre rundt med de to "tregeste" (GTi'en og GT'en (fwd og rwd)) den "kjappe" bilen er en GT Turbo.. god gammeldags "heinz turbo" (ikke-ikke-whaaaaa effekt) med rwd. Ulempen med Demoen er at du treffer mange som ikke er interesert i Race, men i å ødlegge for andre.. men jeg kjørte der i ett år, uten å bli lei.. I S1 er det mye mere ryddig, blandt annet fordi Ban'ing av brukere går på ID og ikke IP, samt at "alle" er mere interesert i å kjøre.. Der får du 5 biler til, en fwd turbo, en 4wd turbo, to utgaver av catherham/super seven look alike (mere enn tilstrekkelig pepper..) og en "ekte" bil, MRT5, som er bygget i virkeligheten av Mcgill racing, og brukes i "Universitetsracing".. (en forvokst gokart med en nedtrimmet motorsykkelmaskin med turbo..) og to baneomeråder til, samt dragstrip og en "parkeringsplass" hvor man kan bygge egne baner. S1 koster 12£, en 120-130 kroner.. S2 er rett rundt hjørnet, med bedre fysikk, tøffere lyd og flere biler/baner og en modell for skade (slik at hjuloppheng faktisk blir skadet når du treffer noe..) S2 koster også 12£ (eller 12£+12£ =24£ hvis du ikke har S1 fra før) har selv, i S1 kjørt over 18.000 km online på litt over ett år de som har kjørt virkelig mye har mere enn dobbelt så mange km... Det er ikke noe måneds-avgift når du først har kjøpt spillet (og ja, jeg bare er helt hekta på LFS ;)) :) Får se om jeg kjøper meg det en gang :) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg