Gå til innhold

2.3 20v

Ranger emnet

one

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

Har selv en 2.3 20v og du finner chip på http://www.estuning.no

(ligger en tabell under audi,der finner du A7 motoren,dette skal visst være bra,øker med 17Hk(4500kr)katalysatorenholder faktisk tilbake hele 6-7hk!!erstatt den med rakt rør,skift luftfilter,trimmkammer får du oss http://www.crazytuning.no ,disse skal gjøre susen!siden det er doblekammer,pratet med en som jobber med dette daglig,han sa den ville øke med 15-20 hk!(5000-6000kr)eksos er vanskelig og få tak i til denne bilen,trur faktisk du kun får tak i bak potte ettersom det ligger bare 2 lyddempere på eksos fra før,er kun barepotte som holder noe til bake.kombiner bakpotte med grenrør og du vil oppnå rundt 10hk.

Ettersom motoren er 170hk orginalt,vil du oppnå i følge dette ca.220hk,menne med en real margin vil du nokk ha rundt 200-210hk.Har selv kjørt min orginal og en som har trimmet etter dette programmet.Og det funker!det vil koste deg rundt 12-15000kr.

Hadde gjort dette selv viss jeg skulle beholde bilen,menne kan ikke det pga. skolegang :( buhu...

Mvh.

Eilertsen

Subaru Impreza GT Turbo \ VW Caddy 97"

(x)Ford Sierra 2.0 16v 4x4 91"

(x)Audi A4 1.8TQ Avant 97"

(x)Audi 80 B4 94"

(x)Audi S2 Coupe 91"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viss jeg sku ha bestemt ville jeg bare ha fått tak i grenrørene og en effektbakpotte å fjernet katalysator.. eksosen er jo 2" orginalt på den,så det har nette noe effektmessig grunner til å gå opp til 2.5". Du vil ca tjene 10-15 hk ved bytte av dette.

Mvh.

EilertseN

Subaru Impreza GT Turbo \ VW Caddy 97"

(x)Ford Sierra 2.0 16v 4x4 91"

(x)Audi A4 1.8TQ Avant 97"

(x)Audi 80 B4 94"

(x)Audi S2 Coupe 91"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Du nevner noe med å fjerne katalysatoren. Vet du noe om hvordan lyd jeg vil få da ? holder den faktisk tilbake 6-7 hk ??

Har nytt eksos anlegg fra audi s2 på vei nå, og tenker kanskje på å sette på rakt rør fra katalysator i samme slengen. Men er det noe annet mikk makk som må gjøres hvis jeg fjerner den ?

Originally posted by EilertseN

Har selv en 2.3 20v og du finner chip på http://www.estuning.no

(ligger en tabell under audi,der finner du A7 motoren,dette skal visst være bra,øker med 17Hk(4500kr)katalysatorenholder faktisk tilbake hele 6-7hk!!erstatt den med rakt rør,skift luftfilter,trimmkammer får du oss http://www.crazytuning.no ,disse skal gjøre susen!siden det er doblekammer,pratet med en som jobber med dette daglig,han sa den ville øke med 15-20 hk!(5000-6000kr)eksos er vanskelig og få tak i til denne bilen,trur faktisk du kun får tak i bak potte ettersom det ligger bare 2 lyddempere på eksos fra før,er kun barepotte som holder noe til bake.kombiner bakpotte med grenrør og du vil oppnå rundt 10hk.

Ettersom motoren er 170hk orginalt,vil du oppnå i følge dette ca.220hk,menne med en real margin vil du nokk ha rundt 200-210hk.Har selv kjørt min orginal og en som har trimmet etter dette programmet.Og det funker!det vil koste deg rundt 12-15000kr.

Hadde gjort dette selv viss jeg skulle beholde bilen,menne kan ikke det pga. skolegang :( buhu...

Mvh.

Eilertsen

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider