Gå til innhold

verksted tid

Ranger emnet

gEIRA

Anbefalte innlegg

Originally posted by hercem

Utrolig kjipt når ting går galt og den bitre følelesen av unødvendigheten sitter lenge igjen i kroppen.

Jeg skal faktisk hente et nytt skjørt på posten til uken. Jeg klarte å snurre med Bora'en i vinter etter først å ha spilt NFS litt for mange timer. Blir to lapper + lakkering fattigere... Hadde gudskjelov en liten sprekk i skjørtet fra før(Den sprekken skyldtes dog en viss sjappe som skulle legge om felger på bilen).

helt klart, man blir passe irritert etterpå, for man vet at det er totalt unødvendige regninger.

skjønner det spesielt på en bil som din, ser ganske påkostet ut.

AC Schnitzer beyond the standard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by gEIRA

:mad:

lurer på å gjøre det samme som azzido.. bare kjøpe 4 nye felger, men blir dyrt igjen det da, istedenfor å kjøpe 2 av de jeg har.

var nede og kikket idag når det var lyst.. har visst fått en sprekk på bakfangeren ved hjulbua, + det mangler litt plast på der også.

traff godt i kanten der ja. bilen -spratt- ut igjen fra kanten, kjente at den løfta seg.

hadde det ikke vært for mine utrolige ratte ferdigheter :rolleyes: hadde fangeren foran og venstre felg foran også vært kondemnert..

hadde det ikke vært for mine utrolige ratte ferdigheter :rolleyes: hadde fangeren foran og venstre felg foran også vært kondemnert..

hehe, hadde du hatt så ratte ferdigheter som du sier, så hadde du aldri brasa i fortauskanten fra starten av lol

nei nå var jeg slem :) hvordan kommer du deg på grilltreffet til lørdag da Geira?

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg fått tilbake bilen :)

det ble en 10000,- kroners affære.. og det bare for å få bilen på veien.

nå gjenstår hjulstillingskontroll, fikse skader på bakfangeren og noe annet småtteri.

i tillegg har lakken sprekt på frontfangern, så her skal det reklameres.

AC Schnitzer beyond the standard

Lenke til kommentar
Del på andre sider