Dr_BASS Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Kan se slik ut, men tror ikke akkurat at det er det. Bare se på den tørre asfalten under bilen samt andre små detaljer Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Originally posted by Dr_BASS Kan se slik ut, men tror ikke akkurat at det er det. Bare se på den tørre asfalten under bilen samt andre små detaljer vet jo at den bilen er ekte..sett den flere ganger i Oslo..bare noe som ikke stemte med bildet.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Originally posted by wicky124 vet jo at den bilen er ekte..sett den flere ganger i Oslo..bare noe som ikke stemte med bildet.. kanskje bare jeg som er en jævel i PS? hehe nei alle bildene som jeg legger ut er uredigerte, men er med på tanken din, kan se litt modifisert ut, vet ikke hvorfor det ble sånn jeg :) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Audi A3 er ikke PS nei, det er pga den spesielle fargen at det ser slik ut tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Mine bilder: http://bilder.tvangsinnlagt.no/strippen-190604 (Bedre sent enn aldri :)) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spooz Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 De filmene kunne vært komprimert ned i 2mb i et annet format. (.wmv f.eks) Siter Spooz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pcBaktus Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 litt skarpe kanter bak og slikt som fikk det til å se ps-jobb ut herfra hvertfall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg