Otto von Bismarck Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 ... bedre enn det tolv tommers Pioneer-elementet jeg har i dag, som ikke henger helt med på notene til frontsettet (Focal Polykevlar) i trykk og musikalitet. Lavpassutgangen yter 180w i 4 ohm og 240 i 2 ohm. Jeg er åpen for alle merker, i prisklassen 4000 penger (og under). Det er en fordel om elementet kommer med kasse. Og man takker som vanlig på forskudd for all hjelp. :) (Edit: Polykevlar skulle det være, ikke Polyglass.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Focal's Polyglass med kasse spiller jo ganske bra :) Se utvalg her :) Edit: Hvis du skal kjøpe et av disse, anbefaler jeg bilstereo.no, får jo 10% rabatt der :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juni 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Så flott! :) Denne liker jeg: http://www.iceaudio.no/index.php?func=vareinfo&vnr=10934&PHPSESSID=75d0db3cba71734460a695a80453645d Hvordan er 27A bassen, tro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zicoz Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 jeg hadde planer om å kjøre polyglass 10 tommer med denne forsterkeren, men fikk beskjed om at den ikke er kraftig nok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blæddis Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 E du interesert i værsting bass for pænga??? Da kan jeg anbefale SPL-Dynamics. Har 2 stk i kasse med pleksi front som spiller jævlig bra! Denne kassen spiller 150-160db med optimale forsterkere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juni 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Originally posted by zicoz jeg hadde planer om å kjøre polyglass 10 tommer med denne forsterkeren, men fikk beskjed om at den ikke er kraftig nok. Den holder vel til noe mer beskjedne lyttenivåer, eller klarer den ikke å holde det minste kustus på elementet selv ved lavere volum? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juni 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Originally posted by Blæddis E du interesert i værsting bass for pænga??? Da kan jeg anbefale SPL-Dynamics. Har 2 stk i kasse med pleksi front som spiller jævlig bra! Denne kassen spiller 150-160db med optimale forsterkere Jeg er interessert i verstingbass så sant kvantitet ikke går på bekostning av kvalitet. Men jeg kvier meg litt for å kjøpe en forsterker til. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 SRx1 kommer ut snart :) Den tror jeg blir billig og siden den blir designet for å kjøre en sub tror jeg neppe Audison vil skuffe bass- og kvalitetsbevisste mennesker ;) Jeg hadde spart til sub' og forsterker til dette kom ut! Og ikke kjøpt Bass-i-kasse fra Access serien men fra Polyglass :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juni 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Du er en sann engel... i piratskikkelse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Originally posted by Otto von Bismarck Du er en sann engel... i piratskikkelse. Sel'om jeg ikke tok den; Jo takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Originally posted by Blæddis E du interesert i værsting bass for pænga??? Da kan jeg anbefale SPL-Dynamics. Har 2 stk i kasse med pleksi front som spiller jævlig bra! Denne kassen spiller 150-160db med optimale forsterkere Tror du det ja? Skulle likt å sett trynet ditt når du så vidt klarer 140dB.. Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
focal Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Hvilken type frontsett har du. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juni 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Jeg? Polykevlar 130K. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
focal Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Veldig bra sett der sikkert.Har sjøl kun 165 K.Hva med den nye Triplex til Cadence. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Originally posted by zicoz jeg hadde planer om å kjøre polyglass 10 tommer med denne forsterkeren, men fikk beskjed om at den ikke er kraftig nok. Dette er tull, den vil drive en Polyglass 11" helt glimrende. Den driver en 12" kicker solobaric helt uten problem. Jeg skal selv ha SB27V2, og det funker knall. nope-mx3 Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg