Gå til innhold

Volvo xc90

Ranger emnet

-cardudde-

Anbefalte innlegg

Originally posted by Laaars

Hahahahahaha... så du er den samme Skullkid ja. Lars her... :D

Men nå er jeg bare moderator så jeg har ingenting med regler og gjøre! ;)

Men tilbake til bilen:

Jeg synes den var din beste... det kommer seg det her! Fet farge også. Ser ut som bakfelgen er litt ute av senter og ellers litt rar vinkel på de, men det er bagateller. :)

Takk!

Mange mente at bmw'en var best:rolleyes:

menmen, ja, bakfelgen ble litt herpa, men men, en måned siden jeg mekka på den volvon,heh:)

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke skjønne at folk kan være så frekke\tette....

Carude: syntes det var bra jeg ,spesiellt med felgene ( sliter med det selv se ) :rolleyes:

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-carude-

har du skjekket http://digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm ? står mye fint info. der, var der jeg hang 24/7 di første dagene jeg fikk ps!

kansje litt vrient å lese engelsk når man er 12 med bedre å spørre en å holde munn:) Stå på videre å ikke mist interesen!!

[-] `93 Mondeo Si Sport

her kan du grille loffen din tralalalalaaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt mer tid og litt penere?

liker det du gjør, men bruk mer tid, det er litt for mye farge på den om du skjønner.

litt større dekk og felger kanskje, gjør noe med baken, spes lyktene og bakfangeren.

ellers okei greier det der, stå på, du kommer deg

Eyes don`t leave fingerprints

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HansenRS

-carude-

har du skjekket http://digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm ? står mye fint info. der, var der jeg hang 24/7 di første dagene jeg fikk ps!

kansje litt vrient å lese engelsk når man er 12 med bedre å spørre en å holde munn:) Stå på videre å ikke mist interesen!!

hhar den i favoritter!!:D

er den beste tutorial siden man skjønner:)

Digger den;)

Joa, kan engelsk flytende, ikke akkurat men, har engelsk i meg;)

Har familie i england og canada så:D

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider