hhenr Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Var på eikås motorsenter den 19.06.04, for å sjekke ut street legal stevnet. været svikta litt, men det kom no en del biler. kommentatoren var litt på bærtur av og til. men det går ikke ut over min glede oppi alt dette. biler som børner for så å akse ned over ei strekke, gromt... her er no iallefall noen bilder tatt av meg.. Junior dragster klassen: gikk ikke så fort men sikkert fort nok for en 10åring.. Blårøyk hører med når en kjører bakhjulstrekk på sånne treff.. Masse fine dueller på banen: noen måtte klare å legge fra seg deler i banen. tror det var en cosworth. Og noen hadde bedre plasser enn andre til å se på løpet.. EVO.NO sin utsendte reporter andy hadde kremplassen.. politiet stakk hodet innom dei og, hadde vel fått melding om børning og kappkjøring :D Masse flott å se på når en var i depoet og sneik. Siter http://Http://www.hhenr.com/ 2000 Primera 1.8 gubbebil...ikke noe å skrive om.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Fine bilder hhenr! Slenger på et par selv. ;) Mange flere finnes her: Andycam.net Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Fete bilder! Jeg var ikke der, men det var fine bilder:) Var det 400m?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC16v Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 201m.... For å ta slike bilder som du gjør Andy at bakgrunnen er difus, må en ha spesiell kamera? Eller er det bare å fokusere på bilen når bilen er i fart å ta bilde? Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 hmm godt spørsmål.. Jeg har ikke prøvd det før jeg fikk nytt kamera før helgen (Canon 300D). Men i følge specs bør det være mulig med et litt avansert kompaktkamera. Jeg satte bare på Tv modus som gjør at jeg bestemmer lukkertiden og kamera styrer resten. Brukte 1/60 sec tror jeg det var også fokuserte jeg på bakken der jeg hadde tenkt å ta bildet. Så når bilene nærmet seg fulgte jeg bare bilen med kamera frem til den var der hvor jeg hadde fokusert. Ikke så veldig vanskelig egentlig, men det er litt fare for uskarpe bilder. Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spooz Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Du kan jo godt nevne at det kameraet koster ørti tusen da :D Siter Spooz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Hysj! ok, da.. Oppdaget i dag at jeg har brukt blender ned til f14 på disse bildene som utelukker de fleste kompaktkameraer. Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg