Gå til innhold

Kjøpt meg E39 528ia, lagt ut bilder

Ranger emnet

Richie85

Anbefalte innlegg

jepp.

Tenkt på Hartge stylingen, men har også forspurt meg om full AC- Schnitzer. Vinduene skal ha en svak pen toning.

Uansett kommer det en frontleppe (ACS, el Hartge) sideskjørt av samme fabrikant og en leppe bak.

Takspoiler eller bakrute senker, en liten anonym spoiler på baklokket (ala M5).

Senking på 30mm, el. 40mmforan og 30mm bak.

Også et par øyelokk da;)

Vil ikke ha bilen overstylet, men heller anonym som vil bli sett..

08 - Volvo V50 2.0d R-Design

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg byttet nyrene selv, de orignale var ikke helt min smak.. ;)

Tenkte på Angeleyes, men saken er at jeg ikke hadde 10600kr for bare frontlyktene da jeg byttet til hvite glass på blinklysene. Jeg har xenon og bilen er en 5/98modell, og da måtte jeg ha byttet no startelektronikk på xenonlampene til faceliften.. og det ville jeg ikke ta meg råd til, får se hva jeg gjør etterhvert når stylingen kommer på..

Skal ha 19" etterhvert.. regner med at det blir Ac-Schnitzer eller av samme merke som stylingen...

Burde egentlig hatt manuelt gir da, men men.. bilen var støken, så det var det like greit å slå til.. deilig i køkjøring da;)

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sant dette med softisen, men den renner, og kan ikke ha flekker og møkkete bil innvendig vet du;) heh..

Takker for alle hyggelige tilbakemeldinger, og det er bare å komme med forslag om ønskelige detaljer du måtte ønske at jeg skal ha på bilen..

-Rich-

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Richie85

Endelig har jeg fått somlet meg til å legge ut noen bilder av bilen :) Er strålende fornøyd

Kjempefin bil!

Planene dine ser også bra ut:)

Men hadde det vært min bil hadde jeg investert i m5 fangere,2001 lykter og shadowline-kit...;)

-520i e39 97mod

-740i e38 94mod (under oppbygging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Jarli. Kikket på bildene av bilen din i går... blitt utrolig bra.. Var på utkikk etter E34 525 før jeg kjøpte denne, og den hadde faktisk blitt så og si identisk til din.. en Violet farge, sportstoler i skinn også videre.. men fant ingen pene. Så bilen din har blitt utrolig pen! M5 fangere er pent, men synd det er så "mange" av dem... derfor jeg er klar for no Schnitzer eller Hartge.. møter ikke det hver dag likssom.. hvis du skjønner hva jeg mener...

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider