Assman Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Tenkte at dere mennesker som nesten ikke gjør annet enn å sitte foran maskinen.. kan svare på dette: Er det noen som har en kabel til Xircom 10/100 PCMCIA nettverkskort liggende!!?? Har nemlig dette kortet, men uten kabel, den er defekt :( Kortet heter forøvrig CE3-10/100.. FLOTT!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Kabel? For et nettverkskort? Du trenger en vanlig TP kabel Edit: Ser nå at det var et PCMCIA kort, da blir det verre, du må høre med butikker etc.. evt der du kjøpte kortet og maskinen... Sånne kabler som det der er faen meg dyrt.. Det er den som går fra kortet (flat kontakt) og som har en hun-kontakt som du stapper en vanlig nettverkskabel i? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
964C2 Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 har samme problemet her.... sjefen skulle finne ut et serienummer el. under laptopen og ødela kabelen til mitt private PCMCIA kort..... Nå kjører jeg med usb nettverksadapter istedenfor, funker vel så greit og koster en brøkdel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Originally posted by Assman Tenkte at dere mennesker som nesten ikke gjør annet enn å sitte foran maskinen.. kan svare på dette: Er det noen som har en kabel til Xircom 10/100 PCMCIA nettverkskort liggende!!?? Har nemlig dette kortet, men uten kabel, den er defekt :( Kortet heter forøvrig CE3-10/100.. FLOTT!!!! Tror det kan bli billigere og kjøpe nytt. Hadde en lignende sak på jobben (da med et isdn-kort). Kabelen kosta 1800,- mens samme kortet med kabel kosta 1300,- nytt Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Finn en slik kabel som bare ligger og slenger på jobben og putt den i lomma uten å si noen ting! :D Det ligger en slik kabel rett foran meg her nå faktisk... Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg