krusty Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Hvis starteren innimellom ikke slår inn? hva kan da være galt? starteren er helt ny, bilen er lettstarta men litt kjedelig å måtte rulle i gang inne i mellom.. ser også litt dumt ut.. hehe Gjelder en peugeot mi16. Han jeg skal kjøpe den av den av tror at det er dårlig jording, men er ikke sikker. Hva annet kan det være? Takker for svar.. Siter 1991 peugeot mi16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarl K Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Heisan. Hadde samme problemet på Opelen min, det er en tynn ledning som går til innslags releet på starteren, hvis den ikke sitter ordentlig fast eller har dårlig kontakt får du det problemet. Starteren er jo jordet i motoren den, så det er nok ikke det. Lykke til Jarl K. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Def tenningslås? Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krusty Skrevet Juni 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Det glir bare å prøve seg fram dette her.. hehe Siter 1991 peugeot mi16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Originally posted by krusty Hvis starteren innimellom ikke slår inn? hva kan da være galt? starteren er helt ny, bilen er lettstarta men litt kjedelig å måtte rulle i gang inne i mellom.. ser også litt dumt ut.. hehe Gjelder en peugeot mi16. Han jeg skal kjøpe den av den av tror at det er dårlig jording, men er ikke sikker. Hva annet kan det være? Takker for svar.. Kan være innslags releet som Jarl K sier, ellers tror jeg kanskje at det kan være ankeret som ikke funker slik det skal. Skader vell heller ikke å rense/pusse på jordingspunktet da. onfiredevi Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krusty Skrevet Juni 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Okay. henter bilen til fredagen så da får jeg se.. Men hva er ankeret for noe æ? eventuelt blir dette dyrt å fikse? hvis det ikke er noe jeg kan gjøre selv?? Siter 1991 peugeot mi16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg