Gå til innhold

Street meet i Trondheim. KBS kjøpesenter 2. Juli Klokken 21.00 be there!

Ranger emnet

Stephan

Anbefalte innlegg

• Svar 125
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde med kamera, men ble ikke tatt noe.... Mye fint å se på, men var egentlig ikke så mye hyper-fett som jeg bare 'måtte ha' bilde av... Gøy allikevell... Men nå gleder jeg meg til Rudskogen!

-91 VW Golf GTI 16V Wolfy

x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy

x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mr2chris

hihi, vi har blitt lagt merke til:

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_trondelag/3917088.html

i følge naboer gruer de seg til helgene, for dette foregår visstnok hver helg, noe som jeg ikke får til å stemme helt..

"bruker ikke blinklys og så videre" :D

Å hallo.. hehe.. med litt muskel sterke biler. hehe.. det virket som ett samlings punkt for ungdommer.. jaja.. kunne virke sånn da.. var "en del" der. Tenker vi tar piren neste gang jeg;) Skummelt med denne filminga da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Quattro Competition

Først si han fyrn at gutta drar ut alle giran sine, og etterpå anslårn farta til 90-100.. Er det mopedbiler det er snakk om da eller??? Sånne folk som han irritere mæ.

hihi, det er litt teit ja. 90-100 er jo ikke å dra ut to gir engang :rolleyes:

er sånne folk som alltid skal blande seg opp i hva andre gjør. håpløst.

familien tilseth gruer seg jo til helga nå :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Stephan

Å hallo.. hehe.. med litt muskel sterke biler. hehe.. det virket som ett samlings punkt for ungdommer.. jaja.. kunne virke sånn da.. var "en del" der. Tenker vi tar piren neste gang jeg;) Skummelt med denne filminga da...

piren er så fullt for tida. city syd eller ikea er vel tingen, der bor det ikke så mye folk heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Vi kommer nå til å sette inn de ressursene som er nødvendig, for å få slutt på dette."

Hehe faen på tide at purken reagerer.. har jo aldri sett dem på noen av treffene :P

Ta city'n neste gang, vi har ikke plaga dem ennå, men sivilen er ofte innom der da :/

Et hav av felger og dekk til gode priser:

Tempe Dekkservice A/S (Trondheim) http://www.tempedekk.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første så er det første gang det har vært så mye kjøring på den strekningen... Og for det andre; når man flytter til hus og leilighet VED veien, så er det naturlig nok støy der... Liker man det ikke så bør man vel kanskje finne seg en leilighet på....munkholmen...

jeg synes vi kan ha en liten kronerulling her på forumet og gå til innkjøp av ørepropper til vår alles kjære Tilseth..

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider