TOP GUN Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Golfen min er litt "slarkete" i forsillinga...merker det godt ved kjøring over små dumper osv...foringene i bærearmene ser bra ut, og det virker som slakken sitter i fjørbeintoppene.. De er dratt til skikkelig, så det må være slitasje et sted.. Noen som har erfaring med dette??morph Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Originally posted by TOP GUN Golfen min er litt "slarkete" i forsillinga...merker det godt ved kjøring over små dumper osv...foringene i bærearmene ser bra ut, og det virker som slakken sitter i fjørbeintoppene.. De er dratt til skikkelig, så det må være slitasje et sted.. Noen som har erfaring med dette??morph jeg tror at det foringene til stabstaget ditt, eller stagene som går fra stabstaget og til dempern.... eller begge. jeg har byttet alle mine foringer til stabstaget. og min har ikke gått lengere en 60000 km. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 måtte bytte foringene på stabstaget på bilen til mamma og på 40k Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg