Shakotan Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Tja, har en slik gul Toyota som jeg driver å herjer litt med. Kan jo være artig ;) Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teknomage Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Med tanke på streetmeet så er det vel kanskje på tid som dette det bør arrangeres litt mer. Ikke bare si "møt opp der og da". Litt mer orden på ting som skjer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Subject : High Octane Scandinavia Heisann.. Satt å leste tråden dere hadde laget på Bilforumet.net, og noe av det første som falt ned i hodet på meg er at dere MÅ få med kjørestilen og "rally" kulturen i norsk/scandinavisk bilkultur.. Jeg har sett mange amrikanske filmer som liksom skal vise grom kjøring, men i motsetning til rattlås racing og annen kjedelig banekjøring av amrikanere, så hadde det vært utrolig bra og få de med på Gatebil f.eks? Få de med å filme en haug av gærninger på skogen? Det jeg mener å si er å prøve å vise hva vi nordmenn virkelig er gode for, både i drifting, rally, banetreff, racing,tuning +++ For er det noen som kan satse og kjøre "villmann" så er det nordmenn! Lykke til med filmingen, og jeg håper og tror at dette kan bli den beste av alle high octane filmene! :D Mvh Lethal ----------------------------------------------------------------------------------- Fikk ikke sendt mail, så jeg la den her i stedet.. Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato69 Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Originally posted by Lethal Subject : High Octane Scandinavia Heisann.. Satt å leste tråden dere hadde laget på Bilforumet.net, og noe av det første som falt ned i hodet på meg er at dere MÅ få med kjørestilen og "rally" kulturen i norsk/scandinavisk bilkultur.. Jeg har sett mange amrikanske filmer som liksom skal vise grom kjøring, men i motsetning til rattlås racing og annen kjedelig banekjøring av amrikanere, så hadde det vært utrolig bra og få de med på Gatebil f.eks? Få de med å filme en haug av gærninger på skogen? Det jeg mener å si er å prøve å vise hva vi nordmenn virkelig er gode for, både i drifting, rally, banetreff, racing,tuning +++ For er det noen som kan satse og kjøre "villmann" så er det nordmenn! Lykke til med filmingen, og jeg håper og tror at dette kan bli den beste av alle high octane filmene! :D Mvh Lethal ----------------------------------------------------------------------------------- Fikk ikke sendt mail, så jeg la den her i stedet.. Det hadde vært noe :D Siter 81 Bmw M535 Turbo 87 Bmw 518 xxxxxxxxxx Skrota \ Solgt xxxxxxxxx 94 Ford mondeo Sedan 2.0L 16v Rs 65 Dodge Coronet 318 82 Honda Civic 1.3 91 Ford taurus 86 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 må si meg ening for nordmenn kan og kjøre gris :D Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Originally posted by Lethal Subject : High Octane Scandinavia Heisann.. Satt å leste tråden dere hadde laget på Bilforumet.net, og noe av det første som falt ned i hodet på meg er at dere MÅ få med kjørestilen og "rally" kulturen i norsk/scandinavisk bilkultur.. Jeg har sett mange amrikanske filmer som liksom skal vise grom kjøring, men i motsetning til rattlås racing og annen kjedelig banekjøring av amrikanere, så hadde det vært utrolig bra og få de med på Gatebil f.eks? Få de med å filme en haug av gærninger på skogen? Det jeg mener å si er å prøve å vise hva vi nordmenn virkelig er gode for, både i drifting, rally, banetreff, racing,tuning +++ For er det noen som kan satse og kjøre "villmann" så er det nordmenn! Lykke til med filmingen, og jeg håper og tror at dette kan bli den beste av alle high octane filmene! :D Mvh Lethal ----------------------------------------------------------------------------------- Fikk ikke sendt mail, så jeg la den her i stedet.. Som jeg også sa til Marius igår natt så anbefalte jeg rally. Kanskje fått med Henning Solberg eller Petter Solberg? ;) Også hatt litt humor om vikinger og streetmeet`s som bilforumet.net arrangerer. Begynner jo å bli stort det å :D Dere burde kanskje fått med oslo politiet med på litt kjøring på bane.. At dem tar med f.eks noen av Audi RS4`ne og Subaru impreza Wrx`ne sine også kjører mot andre folk. Civil Vs. Cop :D Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Masse bra forslag her folkens! Mange har vi allerede tenkt på og er på G ;) Og streetmeet blir det!!! tro meg :D Dette skal bli et scandinavisk streetmeet. Hvor og når kommer om litt ;) Kom med flere forslag. Vi vil gjerne høre hva folk tenker og mener. Viktig at vi får innspill fra så mange som mulig. Og som sagt tidligere, har dere noe forslag så send en mail til oss mail@crazytuning.com og skriv High Octane Scandinavia i subject feltet. :) Asim... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linn Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Polly må være med!:D Siter - Honda SFX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Originally posted by Linn Polly må være med!:D Og polly er? En undulat? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr2chris Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 markus sin mr2 turbo bør definitivt være med, bare så det er sagt ;) tror det kan bli en sinnsykt tøff film jeg!! street meet? kjører gladelig nedover fra trondheim jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TETVTEC Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Hee-heeey.... God damn... Detta blir saker.....!! sendte en mail avgårde isted.. med to kandidater...!! ;) Har de kontaktet bare Crazy Tuning.. eller er de på hugget i Sverige-Danmark også......? Siter Bottles are for babies...real men get Blown!!! 1999 Honda Civic Si.... Leketøy 1999 Honda Civic 1.4 is.... Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Opel Motorsport Club har treff i Østfold i august! Det blir banekjøring på Rudskogen... Om interesse for dette som innhold i en film så kan sikkert program skaffes... Skal forhøre meg med ledelsen... Kim Ståle Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Originally posted by TETVTEC Hee-heeey.... God damn... Detta blir saker.....!! sendte en mail avgårde isted.. med to kandidater...!! ;) Har de kontaktet bare Crazy Tuning.. eller er de på hugget i Sverige-Danmark også......? Vi har ikke mottatt no mail enda :( Sende en gang til kanskje? :) Navnet filmen har fått kommer av land den skal dekke ;) Norge sverige danmar, og kanskje finland. Kom med så mange tips som mulig. :) Asim... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Originally posted by Asim Og polly er? En undulat? :) Piip-piip....... vel..... ;) Tror d er "litt" mere lyd enn som så i den kjærra hans. :D Her er en topic om den og noen bilder.... http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=17402&highlight=polly Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Juni 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Vi kommer til å mekke årets streetmeet i august. Det kommer til å bli sinnsykt. Info kommer snart ;) Marius.. Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg