Zetec Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Originally posted by MR2turbo Jeg syns det hadde vært tøft å være med da :) må jo ha med en mr2 da :op Bilen min litt info her: http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=4707 Så kjerra di på tromøytreffet (Hove) for noen uker siden.. Ikke gæli ;) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 High Octane Overboost thumpsup Bare synd de er med produksjonsfeil... Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Status? Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Originally posted by Quicksilver Jeg skal teste mot en Kawasaki ZX1200 denne eller neste uke :D den kjører 9.7@229km/t på stripa helpme Jeg håper virkelig du tar han, jeg syntes ikke det er like mye prestasjon i å få en motorsykkel til å gå fort kontra bil.... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Originally posted by Ottesen Jeg håper virkelig du tar han, jeg syntes ikke det er like mye prestasjon i å få en motorsykkel til å gå fort kontra bil.... Bare fordi vi med sykler har en enorm vekt-fordel det...blir vekt/effekt-forholdet likt,vinner som oftest bilen på bedre aerodynamikk og mer grep. :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Originally posted by Asim Hvis noen kjenner de som er i snøscooter-drag miljøet så er det bare å skrike ut. :) Asim. skal se om jeg får noen til å kontakte dere.. kjenner et par som er helt pscyho i hue på snøscooter.. kjører i 170 på trange lysløyper i skogen.. for å vise norge på sitt beste (verste) så burde noe blitt filmet på vinterstid Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Originally posted by VeilSide Status? Er endel ting som på foregjengerene, men det er fortsatt en bra film. Mye om drifting er vel det som skiller seg av det som er fra NZ, ellers er det trackday, bikinicomp, ny prosjektbil der de starter tuning av Honda Civic med 170 000km til 320hk med turbo kit og Link computer (ganske interessant å se faktisk) og endel annet moro. Det jeg synes er det tøffeste på filmen er besøket de har i Japan hos VeilSide, Signal Auto, Kansai etc, er en grom asiatisk bil eller to der :D Fortsatt er endel av dette skuespillet med på filmen, som i positiv forstand har blitt bedre og morsommere, men samtidig litt negativt pga det er så mye av det i siste filmen. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Angående hva som skal være med på filmen regner jeg med at dere har prata med Audisentrum, Leif og de andre har en del gromme ting. :D Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Originally posted by Asim Det er faktisk noe vi har tenkt på, og jobber med å få tak i noen gærninger. Vi har jo "leid" gardermoen raceway i en hel uke i august. Får tid til litt kjøring da :D Hvis noen kjenner de som er i snøscooter-drag miljøet så er det bare å skrike ut. :) Se tidligere i denne tråden på hvor mail skal sendes. Eller vi kan kontaktes på tlf: 6790 9890. Asim. Skal se hva jeg kan finne utav, har en fetter med en Lynx som har ca 260 hk ;) Det er en drag snøscooter da, sånn at dere er klar over det ;) Nesten like mye toppfart som hk. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
745TiC Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Originally posted by EyeLid Er endel ting som på foregjengerene, men det er fortsatt en bra film. Mye om drifting er vel det som skiller seg av det som er fra NZ, ellers er det trackday, bikinicomp, ny prosjektbil der de starter tuning av Honda Civic med 170 000km til 320hk med turbo kit og Link computer (ganske interessant å se faktisk) og endel annet moro. Det jeg synes er det tøffeste på filmen er besøket de har i Japan hos VeilSide, Signal Auto, Kansai etc, er en grom asiatisk bil eller to der :D Fortsatt er endel av dette skuespillet med på filmen, som i positiv forstand har blitt bedre og morsommere, men samtidig litt negativt pga det er så mye av det i siste filmen. Da må jeg nesten spørre jeg hva er en grom bil?? Dette blir jo veldig inividuelt... Men i Japan er nok japse biler som er byggetom/stylet hinsides og effekt på ca 250-350 GROMT. Hva med oss normenn, vi trimmer i hjel stykke mopeder, snøscootere,+++ En grom bil i Norge må jo være en clean (Volvo/Opel/Sierra Cossi/ El.) Med hinsides effekt.....??????!!!! Ja som sagt... Hva slags biler vil dere egentilg ha.... Skal vi vise frem(slik alle andre gjør) Supraer(Ikke noe negativt ment Supra er jo dødsrå) eller skal vi finne Ola Norman med en bil som ser grei ut i lakk og felger med et effektsiffer som ville gjort Cruise shipet "The World" misunnelig??? Litt tanker fra meg, her jeg sitter og kjeder meg på jobb. Siter Race, kjør forbi da vel..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Originally posted by 745TiC Da må jeg nesten spørre jeg hva er en grom bil?? Dette blir jo veldig inividuelt... Men i Japan er nok japse biler som er byggetom/stylet hinsides og effekt på ca 250-350 GROMT. Hva med oss normenn, vi trimmer i hjel stykke mopeder, snøscootere,+++ En grom bil i Norge må jo være en clean (Volvo/Opel/Sierra Cossi/ El.) Med hinsides effekt.....??????!!!! Ja som sagt... Hva slags biler vil dere egentilg ha.... Skal vi vise frem(slik alle andre gjør) Supraer(Ikke noe negativt ment Supra er jo dødsrå) eller skal vi finne Ola Norman med en bil som ser grei ut i lakk og felger med et effektsiffer som ville gjort Cruise shipet "The World" misunnelig??? Litt tanker fra meg, her jeg sitter og kjeder meg på jobb. Det er GANSKE! mange gromme biler som folk "downunder" ikke er vandt med å se. der er det veldig lite Audi,ford,bmw osv... og det har jeg hørt rykter om at det er en del av her. Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bromme Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Originally posted by LilleGud Det er GANSKE! mange gromme biler som folk "downunder" ikke er vandt med å se. der er det veldig lite Audi,ford,bmw osv... og det har jeg hørt rykter om at det er en del av her. Det har vi ikke sett Lille ;) Siter Bromme www.soundstream.com -= 98 mod A4 Avant 1.8 TQ =- -x 98 mod Golf STV GL x- -x 87 mod Golf GL x- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Originally posted by Bromme Det har vi ikke sett Lille ;) Moi Moi! Slettes ikke dårlig! :P Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Originally posted by 745TiC Da må jeg nesten spørre jeg hva er en grom bil?? Hvis du spør i forbindelse om innlegget mitt om hva som er på High Octane Overboost mener jeg da biler som WRX STi, Evo etc som starter med 450hk og oppover til RX7, Skyliner etc med 6-700 til 1000hk. Men kan ikke noen lage en topp 10 liste over Norges grommeste biler? Ruud, TS osv har da alle endel tøffe og spektakulære biler. Men som det er nevt før i posten her på side 6, er at de i Oseania (er det ikke det det heter der nede?) er vant til å se asiatiske biler med litt trim. Det bør derfor være HISSIGE asiatiske biler, men når de nå går i gang med High Octane Europe så vil de jo helst vise typiske europeiske biler slik jeg har forstått det på produksjonscrewet. Videre vet jeg at de trolig vil ha noe feature av Gruppe B biler, da dette er "typisk europeisk værstingbiler" som New Zealenderene har lagt merke til. Så da er jo Leif Nilsen og Stig Blomquist (RS200) hete aktører. Mulig noen fra Crazy Tuning kan fortelle litt mer om dette og hva som er tenkt fra High Octane/Firewire gutta. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Hva med Amerikanere da ?.... Det ruller ganske mange spektakulære amcars rundt i norge... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg