EspenB Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Originally posted by Ratata Piip-piip....... vel..... ;) Tror d er "litt" mere lyd enn som så i den kjærra hans. :D Her er en topic om den og noen bilder.... http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=17402&highlight=polly Ryktene sier at det er nok noe mer "futt" i den nå enn før, pluss den mangler mage kilo:D Holder vist på å bygge STOR motor....... Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-Stian Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Jeg har også sendt mail... Hadde vært fint om dere la streetmeet til en dato før 16. aug. :rolleyes: På forhånd takk :D Siter *Kozemozeoverdoze* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Originally posted by marius Vi kommer til å mekke årets streetmeet i august. Det kommer til å bli sinnsykt. Info kommer snart ;) Marius.. Rått! Gleder meg som en liten unge! Er nesten som bursdag og julaften på en gang :D CalibR Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 CalibR; snut med RS4? Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Dette kommer til å bli dødsbra! Stå på Marius og Asim :) Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Originally posted by EyeLid CalibR; snut med RS4? Ja, oslo-politiet har 2-3 RS4`er etter det jeg har hørt. Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr2chris Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Originally posted by marius Vi kommer til å mekke årets streetmeet i august. Det kommer til å bli sinnsykt. Info kommer snart ;) Marius.. høres bra ut. jeg kommer nesten garantert, hele veien fra trondheim ;) satser på å få med meg noen flere også :) gjelder vel bare å finne en plass som er stor nok ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Originally posted by Asim Vi har ikke mottatt no mail enda :( Sende en gang til kanskje? :) Halla Asim. Dette hørtes fett ut. noe av grunnen til at dere ikke får mail er kanskje at mailadressen under 'contact us' er helt feil? Der kommer det opp webmaster@http://www.bilforumet.net Regner med det skal være webmaster@bilforumet.net Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Originally posted by eirikoo Halla Asim. Dette hørtes fett ut. noe av grunnen til at dere ikke får mail er kanskje at mailadressen under 'contact us' er helt feil? Der kommer det opp webmaster@http://www.bilforumet.net Regner med det skal være webmaster@bilforumet.net Bilforumet har egentlig ikke noe direkte med dette å gjøre. Det er som nevnt tidligere i tråden at mailen skal sendes til mail@crazytuning.com :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Originally posted by Asim Bilforumet har egentlig ikke noe direkte med dette å gjøre. Det er som nevnt tidligere i tråden at mailen skal sendes til mail@crazytuning.com :) Joa. hehe, jeg så jo det. Men du vet vel selv hvor mye rart folk kan gjøre. (og skrive) :D Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spooz Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 De burde jo kommet på Breisladden på Rudskogen i stedet :) Men seriøst, skal de ha noe med geografien å gjøre, så burde vel det hele vært filmet vinterstid. Kamelonlakka MR2.. flushit Siter Spooz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teknomage Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Originally posted by spooz De burde jo kommet på Breisladden på Rudskogen i stedet Sånn jeg forsto det av andre threaden om HO, så skulle de komme til Rudskogen så de får det vel med seg ville jeg tro. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr2chris Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Originally posted by spooz Kamelonlakka MR2.. heh... "ja, for en stygg bil. den har jo effektlakk, uff og uff"... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Er det komt noen oppdateringer på hva som kommer til å skje nå eller? Jeg stiller nok opp på Scandinavias største streetmeet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 håper vi snakker tidlig august her... Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg