mr2chris Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 jeg håper vi snakker SEN august :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Håper vi får med noe Ford Cosworth! For jeg mener dette er ganske typisk værstingbil i Norge... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Originally posted by GT-Stian Jeg har også sendt mail... Hadde vært fint om dere la streetmeet til en dato før 16. aug. :rolleyes: På forhånd takk :D Jeg har ferie til den 16 aug. den dagen skal også bilen til retting og lakkering, så jeg håper da på nøyaktig det nøyaktig motsatte :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 For meg spiller det ingen rolle, stiller uansett tid og sted. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Originally posted by mfafa Håper vi får med noe Ford Cosworth! For jeg mener dette er ganske typisk værstingbil i Norge... Vi satser på å få med alt som scandinavia har å by på. Alt fra volvo til japse til audi osv osv.... Vi driver og planlegger for harde livet. Men mot midten av juli skal nok mye være klart og datoer være fastsatt. :) Men som sagt tidligere kom med forslag til biler. Vi vet det er mange "hemmelige" prosjekter i dette landet. Gromme biler som ikke så profilert. Vi vil få med oss det meste, og da trenger vi tips fra dere som har / vet om ikke profilerte prosjekter rundt om. Send tips til mail@crazytuning.com og husk å merke subject feltet med High Octane Scandinavia. Asim. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Originally posted by Beamen Sier bare Joakim fra sverige med sin supra, NEI det er ikke SUPRAMANNEN sin det er JOAKIM sin supra :D MASSE Hker 3 trinns automat 400 kasse, gjøre vel lave 9ere på 402 metern, skal si dette til han, om han ikke har fått det med seg... håper håe han blir med. Den er tilfeldigvis ikke svart, så en svart supra som kjørte ut fra pit-stop i moss i går med svenske skilter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Dere som er litt in i Am-Car miljøet, eller dere som kjenner noen med noen skikkelig amcars. Kan ikke dere gi oss noen hint, eller tips om noen amerikanske biler. :) mail@crazytuning.com merk mailen med High Octane Scandinavia :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 En kamerat av meg kjenner en fyr med en rød et eller annet am car med ca 700-1000 hk hvis jeg ikke husker feil. Kan prøve å ta kontakt med han jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Ellingsen Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Hei og hå! :D Hvis dere ser på High Octane filmene, så vil dere legge merke til vi i Norge (og sverige da) egentlig har MYE råere biler enn det de viser på de High Octane filmene! Tenker da spes på biler med MASSE ville hester under panseret! Han Ketzal får jo hakeslepp av biler med 500 hester i filmene, så da må det jo være ypperlig å komme hit, så "vi" får vist han litt SKIKKELIG gromme biler med LITT futt i! :D:D:D:D Siter Owner of: -93 Audi S2 2.2 -85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl) -83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned) -83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr2chris Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Quicksilver burde kanskje være med på dette? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 er `37 rod (uvanlig i rodd miljøet,med uvanlige deler på et hotrod bygge) interessangt? ( toyota deler m.m) den er klassifisert som et bygge i verdens klasse, forbi boyds bygger..;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Jeg stiller med min riskoker vis det er mulig.. Dette kommer til å bli fett..... Hadde ikke hendt i mine villeste drømmer.... Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Originally posted by hatsu er `37 rod (uvanlig i rodd miljøet,med uvanlige deler på et hotrod bygge) interessangt? ( toyota deler m.m) den er klassifisert som et bygge i verdens klasse, forbi boyds bygger..;) Høres fett ut. Kan du sette oss i kontakt med eier/bygger? eller om du nevner det for vedkommende og ber han kontakte oss. :) På forhånd takk. Husk... hvis det skal sendes mail må den sendes til mail@crazytuning.com og skriv i subjectfeltet "High Octane Scandinavia" ;) Asim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Originally posted by Pedal to the metal Den er tilfeldigvis ikke svart, så en svart supra som kjørte ut fra pit-stop i moss i går med svenske skilter.. Svarer på dette jeg.. Den er svart ja, hvis den hadde en stor logo på siden der det står supramannen, så var det den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Nå er jeg bare nyskjerrig ... Men har dere kommet over noen "ukjente" grombiler? Regner med at dere sikkert nå har fått en liten oversikt over hva som beveger seg rundtomkring i landet. Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg