Gå til innhold

High Octane Scandinavia

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Fa.. i hel..... så skjer slike ting selvfølgeligt når jeg ikke har sjangs å møte opp :-P

Sende en egen del fra Svalbard med både skutere og noen Sti`er og RS audier og en RX8!

Typisk min flaks

Jaja, stå på folkens og dra inn de feteste brakkene Norge kan by på!

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 131
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Viking067

Fa.. i hel..... så skjer slike ting selvfølgeligt når jeg ikke har sjangs å møte opp :-P

Sende en egen del fra Svalbard med både skutere og noen Sti`er og RS audier og en RX8!

Typisk min flaks

Jaja, stå på folkens og dra inn de feteste brakkene Norge kan by på!

for ikke snakke om sverige og danmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Schlasken

hva med å få med seg snøscooterdrag på sommeren? det er vel noe det ikke akkurat er mye av i new zealand :cool:

Det er faktisk noe vi har tenkt på, og jobber med å få tak i noen gærninger. Vi har jo "leid" gardermoen raceway i en hel uke i august. Får tid til litt kjøring da :D

Hvis noen kjenner de som er i snøscooter-drag miljøet så er det bare å skrike ut. :)

Se tidligere i denne tråden på hvor mail skal sendes. Eller vi kan kontaktes på tlf: 6790 9890.

Asim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by viper

Bare skaff en plass som er stor nok!! (Da holder det ikke med en OBS parkering :rolleyes: ) Fare for at det kan komme en lite gjeng på et slikt Streetmeet hvis gutta fra High Octane stikker innom... ;)

ryktet surrer allerede, og det kommer nok til å komme folk fra hele landet. blir nok det største til nå i norge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by viper

Men hvis det kommer til å bli så stort, så burde noen ta ansvar slik at folk parkerer bilene litt greit... Blir jo alltid reine kaoset på slike store plasser. Få til noen ordentlige rekker/sirkler osv... Bare et forslag :)

lykke til.. du får stå og veie med armene og se hvor mange som hører på deg ;)

Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5:

"Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en mistanke om at vi burde kontakte politiet for å si i fra slik at de ikke "ødlegger" opplegget. Leste tidligere at politiet hadde fete maskiner som kunne vises fram. Hvorfor ikke fåp de fram for å vis hvor "godt" politiet og street miljølet passer :D

Er bare noe jeg sier, kan være jeg snakker om galt tema.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man må jo bare sørge for å ha ordentlige vakter på ett sånt kjempe treff å sørge for at fylla ikke sklir ut.

blir jo ikke kult om det raver fulle folk runt mens dem filmer biler og kansje intervjuer eierene.

jon

lordbongo

77 mod 3.0 gl granada stv

77 mod 3.0 gl granada sedan

1/2 74 mod consul coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider