Viking067 Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Fa.. i hel..... så skjer slike ting selvfølgeligt når jeg ikke har sjangs å møte opp :-P Sende en egen del fra Svalbard med både skutere og noen Sti`er og RS audier og en RX8! Typisk min flaks Jaja, stå på folkens og dra inn de feteste brakkene Norge kan by på! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Originally posted by Viking067 Fa.. i hel..... så skjer slike ting selvfølgeligt når jeg ikke har sjangs å møte opp :-P Sende en egen del fra Svalbard med både skutere og noen Sti`er og RS audier og en RX8! Typisk min flaks Jaja, stå på folkens og dra inn de feteste brakkene Norge kan by på! for ikke snakke om sverige og danmark Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 hva med å få med seg snøscooterdrag på sommeren? det er vel noe det ikke akkurat er mye av i new zealand :cool: Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Juli 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2004 Originally posted by Schlasken hva med å få med seg snøscooterdrag på sommeren? det er vel noe det ikke akkurat er mye av i new zealand :cool: Det er faktisk noe vi har tenkt på, og jobber med å få tak i noen gærninger. Vi har jo "leid" gardermoen raceway i en hel uke i august. Får tid til litt kjøring da :D Hvis noen kjenner de som er i snøscooter-drag miljøet så er det bare å skrike ut. :) Se tidligere i denne tråden på hvor mail skal sendes. Eller vi kan kontaktes på tlf: 6790 9890. Asim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Juli 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2004 Det var en som kjørte snøscooter under ThunderValle tror jeg. Jeg var der ikke selv men det var vist en som gikk STYGGFORT. Kanskje når jeg skriver det så er det noen andre som kanskje veit noe mere? Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Juli 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2004 Bare skaff en plass som er stor nok!! (Da holder det ikke med en OBS parkering :rolleyes: ) Fare for at det kan komme en lite gjeng på et slikt Streetmeet hvis gutta fra High Octane stikker innom... ;) Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr2chris Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Originally posted by viper Bare skaff en plass som er stor nok!! (Da holder det ikke med en OBS parkering :rolleyes: ) Fare for at det kan komme en lite gjeng på et slikt Streetmeet hvis gutta fra High Octane stikker innom... ;) ryktet surrer allerede, og det kommer nok til å komme folk fra hele landet. blir nok det største til nå i norge :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Men hvis det kommer til å bli så stort, så burde noen ta ansvar slik at folk parkerer bilene litt greit... Blir jo alltid reine kaoset på slike store plasser. Få til noen ordentlige rekker/sirkler osv... Bare et forslag :) Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Originally posted by viper Men hvis det kommer til å bli så stort, så burde noen ta ansvar slik at folk parkerer bilene litt greit... Blir jo alltid reine kaoset på slike store plasser. Få til noen ordentlige rekker/sirkler osv... Bare et forslag :) lykke til.. du får stå og veie med armene og se hvor mange som hører på deg ;) Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Har en mistanke om at vi burde kontakte politiet for å si i fra slik at de ikke "ødlegger" opplegget. Leste tidligere at politiet hadde fete maskiner som kunne vises fram. Hvorfor ikke fåp de fram for å vis hvor "godt" politiet og street miljølet passer :D Er bare noe jeg sier, kan være jeg snakker om galt tema. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Originally posted by Mats`ern lykke til.. du får stå og veie med armene og se hvor mange som hører på deg ;) Børr ikke være så veldig vanskelig å få til... Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordbongo Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 man må jo bare sørge for å ha ordentlige vakter på ett sånt kjempe treff å sørge for at fylla ikke sklir ut. blir jo ikke kult om det raver fulle folk runt mens dem filmer biler og kansje intervjuer eierene. jon Siter lordbongo 77 mod 3.0 gl granada stv 77 mod 3.0 gl granada sedan 1/2 74 mod consul coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalhback killer Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Stiller jeg med bil å ny motor :) Hadde vært kult å teste bil vs sykkel på ringbanen både stillestående og flyingstart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Jeg skal teste mot en Kawasaki ZX1200 denne eller neste uke :D den kjører 9.7@229km/t på stripa helpme Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 Originally posted by Quicksilver Jeg skal teste mot en Kawasaki ZX1200 denne eller neste uke :D den kjører 9.7@229km/t på stripa helpme Ikke tilfeldigvis Frode Engelund vel...?:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg