Mats`ern Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Originally posted by EyeLid gutta er her i landet nå altså? jau.. de var tilogmed på Shell på strømmen på fredag.. du skulle hørt de prøve å uttale Mats du :P Det blei Matt + s :P Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Og dermed er ryktebørsen igang ja :D Blir omtrent som under Autofil-opptakene på ACR, der folk hang rundt og tok "spionbilder" blah Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Originally posted by Kid-A Og dermed er ryktebørsen igang ja :D Blir omtrent som under Autofil-opptakene på ACR, der folk hang rundt og tok "spionbilder" blah Yes.. jeg personlig tror de er i tromsø :rolleyes: *sette ut rykte* Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 alltspå siden vi bor i norge så må svi stille med det norge har.. derfor kommer mitt forslag med Think godt med.. kjøre opp spenninga litt så går det nok fælt :P Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Har hørt at High octane er i Drammen for å filme gt-r r34 skylinen osv... men jeg tror de er å finne på gardermoen den 13 Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rattlås Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Det er mulig jeg må skifte batterier på ironidetektoren min, men jeg vil kanskje tro at Skyline er like eksotisk for dem som en Volvo er her... :rolleyes: De er nok i Drammen for å filme alle Toyotaene på bilkaia før de runder av med en bab på Snappys og noen runder i Spiralen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-Stian Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Må huske på at dette er "High Octane Scandinavia", og her er ikke en R34 no vanlig syn ;) Siter *Kozemozeoverdoze* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr2chris Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Originally posted by Bamsemoms men jeg tror de er å finne på gardermoen den 13 hehe, glupt sagt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 jeg synes H-O gutta burde bare sette seg i bilen og burne over til god landet Sverige og filme.... her i norge er det fint lite å finne bortsett fra mega shabby råne-brakker... Få dem ti lå legge opp reklame for thorshov bilrekvisita i filmen.. da går norge under jorda.. akkurat som det er på vei etter 2f2f filmenen. Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet August 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Morro å lese alle ryktene. Dere skulle bare vist hvor mye kult vi allerede har filma :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Originally posted by marius Morro å lese alle ryktene. Dere skulle bare vist hvor mye kult vi allerede har filma :D Hei. Har hørt noen rykter. Men hva med litt inside info fra en som er med i "klanen"? Hvordan går det med fight-scenen mellom Asim og han der i banan-drakten? Og skal du legge ut "skjult kamera filmingen" med "the Donkey" fra gutterommet ditt på DVD'n? Blir spennende å se resultatet, hvis ikke du lekker ut litt her da;) mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Originally posted by Tape-R jeg synes H-O gutta burde bare sette seg i bilen og burne over til god landet Sverige og filme.... her i norge er det fint lite å finne bortsett fra mega shabby råne-brakker... Få dem ti lå legge opp reklame for thorshov bilrekvisita i filmen.. da går norge under jorda.. akkurat som det er på vei etter 2f2f filmenen. Det er nok derfor svenskene syntes normenn er gale og begynner og sutre for at vi kjører ifra dem! ;) Ellers så kommer det MANGE svensker over grensa for og være med å filme i uka som har vært og ukene som kommer. Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speeder Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 KOmmer det noen biler fra danmark da? Isåfall hvilke. Siter - 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane - 2015 Passat 2,0l 150hk TDI - 2015 Zoe R210 - 1998 Corolla 1.3x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Originally posted by Tape-R jeg synes H-O gutta burde bare sette seg i bilen og burne over til god landet Sverige og filme.... her i norge er det fint lite å finne bortsett fra mega shabby råne-brakker... Få dem ti lå legge opp reklame for thorshov bilrekvisita i filmen.. da går norge under jorda.. akkurat som det er på vei etter 2f2f filmenen. Det kunne jo vært lurt å finne ut litt før du kommer med sånne kommentarer.. Du aner ikke hva de har tenkt til og du aner ikke hva som er invitert og hvor de skal dra.. Hadde du vist litt mer kanskje du ikke hadde sagt det der gitt ;) Men du får vel bare vente å se til filmen kommer ut.. som vi andre også har tenkt til Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Gleder meg allerede jeg. Har sett alle High Octane filmene, og synes de er bra. Bra folk lager egne filmer som inneholder alt man trenger for å få en time eller 2 med underholding for oss bilinteresserte :) Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg