Agin Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 I løpet av åra har hjørnet av bakre fangar(plast) blitt "slipt" mot ein mur el.l. og ein ser her ein del stygge små merker inn i den svarte plasten i forhold til den raude lakkfargen. Er dette noko ein sannsynlegvis kan fiksa sjølv, og i så fall kva metode bør eg bruka? Ser for meg å varma plasten opp, pussa ned el.l. og så lakka oppå med slik lakk-stift-sak. Siter -1994 VW Passat CL 92000km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 heisann! har du lakkerte fangere? er disse ripene på det felter som ligger vannrett med listene på siden? i så fall ville jeg fyrt på enten back to black ell sko sværte gjorde det selv på min fanger og det så bra ut... hvis du vil gjøre noe drastisk kan du gjøre som e gjorde på bak fangern min.. bruke sprøyte sparkel og lakke opp at.. men tru ikke det blir no suksee og lakke det svarte feltet som går langs med listene... og ja dette er noe du kan gjøre selv :) du har ikke noen bilder av bilen din? vært moro å sett, 70000 er jo ingen ting for en maskin av dette kaliber ;) Vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agin Skrevet Juni 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Originally posted by passat kara heisann! har du lakkerte fangere? er disse ripene på det felter som ligger vannrett med listene på siden? Ja, fangarane er original-lakkert raude og ein ser derfor naturleg nok plastfargen(svart) under lakken på det som er ripa opp. Det ripa området er på hjørnet nær listene ja. i så fall ville jeg fyrt på enten back to black ell sko sværte gjorde det selv på min fanger og det så bra ut... Dette høyrest ut som ei løysing på riper i ein ulakkert fangar... eg tenkjer å få slipt ned det som stikk nokre millimeter ut, evt. varma det litt opp etterpå, for så å lakka med original-lakk-stift som eg veit det går an å få tak i. Men har ikkje heilt peiling. hvis du vil gjøre noe drastisk kan du gjøre som e gjorde på bak fangern min.. bruke sprøyte sparkel og lakke opp at.. men tru ikke det blir no suksee og lakke det svarte feltet som går langs med listene... og ja dette er noe du kan gjøre selv :) Høyrtest litt vel drastisk ut. Er ikkje så stort område som er ripa opp heldigvis. du har ikke noen bilder av bilen din? vært moro å sett, 70000 er jo ingen ting for en maskin av dette kaliber ;) Vemund Skal få tatt nokre bilder av bilen snart, nypolert som han er! Interiøret er vel det stoltaste å visa fram, baksetet er så godt som ikkje brukt. Dagleg køyrt 2-15km av 1 person... "Limousine"-namnet passar forsåvidt mykje betre til bilen enn "Sedan" med tanke på det digre baksetet. Oppdaga nettopp at VW eigentleg bruker Limousine/Variant for litt eldre modellar i staden for Sedan/Stasjonsvogn :) Siter -1994 VW Passat CL 92000km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Originally posted by Agin Skal få tatt nokre bilder av bilen snart, nypolert som han er! Interiøret er vel det stoltaste å visa fram, baksetet er så godt som ikkje brukt. Dagleg køyrt 2-15km av 1 person... "Limousine"-namnet passar forsåvidt mykje betre til bilen enn "Sedan" med tanke på det digre baksetet. Oppdaga nettopp at VW eigentleg bruker Limousine/Variant for litt eldre modellar i staden for Sedan/Stasjonsvogn :) ja det er jo store biler så helt enig med deg i den.. min har også veldig strøkent interiør, det er fint det :) kjørte seinest i går med 2 store personer i bak sete og det var goood plass selv om e har litt råne stilling. jeg trodde du hadde ulakkert.. sia du har lakkert og litt av lakken er flassa bort pga kommi borti ting ville jeg bare ha kjøpt en sånn stift ja og hatt på hvis du ikke vil gjøre noe særlig mere med det. MVH vemund EDIT: oi oi oi post 700!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agin Skrevet Juni 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Sånn, då var det litt bilder å finna på denne linken M.a. bilde av lakkripene... Siter -1994 VW Passat CL 92000km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Originally posted by Agin Sånn, då var det litt bilder å finna på denne linken M.a. bilde av lakkripene... okay den bilen var skikkelig strøken og den da gitt. der har du nok bil lenge.. 35i b4 og.. det karosseriet som kom etter min. vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg