eirikoo Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Hei Crazytuning! Har spurt dere et par ganger i en annen tråd, men ingen svar.. Hvor mye skal dere ha for en GReddy Profec B? Bare lurer på hvor dere ligger prismessig i forhold til andre. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Originally posted by eirikoo Hei Crazytuning! Har spurt dere et par ganger i en annen tråd, men ingen svar.. Hvor mye skal dere ha for en GReddy Profec B? Bare lurer på hvor dere ligger prismessig i forhold til andre. Hei Eirik! Beklager at vi ikke har fått svart enda men det har vært 'litt' å gjøre i det siste. Vi selger denne for 5290,- Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Oktober 30, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Originally posted by marius Hei Eirik! Beklager at vi ikke har fått svart enda men det har vært 'litt' å gjøre i det siste. Vi selger denne for 5290,- Oki, ingen problem, bare lurte.. :D Takker for svaret! Da er dere nok ikke norges billigste ennå hvertfall.. Men jeg tar kontakt hvis jeg skal ha flere ting til bilen! Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Originally posted by eirikoo Oki, ingen problem, bare lurte.. :D Takker for svaret! Da er dere nok ikke norges billigste ennå hvertfall.. Men jeg tar kontakt hvis jeg skal ha flere ting til bilen! Det spørs på hvordan du definerer billigste... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Oktober 30, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Originally posted by Håkon A Det spørs på hvordan du definerer billigste... ;) Hehe.. Det er sant! Men nå ville jeg ha en boost controller da. ;) Tviler ikke på at enkelte av dere er rimelig billige.. :D Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Originally posted by marius Hei Eirik! Beklager at vi ikke har fått svart enda men det har vært 'litt' å gjøre i det siste. Vi selger denne for 5290,- Jeg tror marius er litt overarbeidet hehehhehehe Prisen er 4290,- ikke 5290,- Beklager for denne feilen, tror marius ikke tåler den rødbrusen han drikker om dagen..... lol :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Oktober 30, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Originally posted by MrHappy Jeg tror marius er litt overarbeidet hehehhehehe Prisen er 4290,- ikke 5290,- Beklager for denne feilen, tror marius ikke tåler den rødbrusen han drikker om dagen..... lol :D Det var jo bedre.. Men ikke like billig for det! ;) Ligg unna drikke kjøpt i Moss da Marius, hvis ikke kan det hende du ser mørkt på det etterpå.. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henningl Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 heheheh.... humor :) Siter Hostmaster http://www.200sx-ogn.org ----- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg