Zeus Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 dagens modd: orginal : Hva syns dere ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Ikke værst. Men fiks radioantenna da.. Den henger langt oppe på veggen nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Hvor kan jeg kjøpe en?? :D Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Den var fet!! Fiks antenna så blir den perfekt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Sinnsykt bra..men hva er den spisse kantet ved venstre hjulet? Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 du klarer bedre enn det der ... pass på når du senker, med den dekkdim`en du har burde dekket stikke ut på venstre siden. fangeren ser litt flat ut, men bra idè. .....dekalen i frontvind stemmer ikke heeeeelt..og bakfelgen er skjeiv. eller bra modd :D Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeus Skrevet Juni 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 nå har jeg fikset antennen, venstre hjulet og rettet opp bak hjulet, selv om jeg ikke helt så at det va skjevt... så nå er jeg fornøyd :) Flere ting å sett fingeren på ? at fangeren ser litt flat ut gidder jeg ikke gjøre noe med, syns den ser helt grei ut, samme med dekalen i frontruta :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg