Gå til innhold

Golf Selges

Ranger emnet

Goliath

Anbefalte innlegg

Golf 2, 1990 modell 1.8i 90Hk (RP motor).

Tornadorød, 2-dørs og takluke. Har Audi 80 luke liggende, men er ikke montert.

Kjørt 174.000 Km. Alle servicer på merkeverksted, kan dokumenteres. Senket 55/40 (godkjent i vognkort).

Defa motorvarmer, fjernstyrt sentrallås og alarm (Defa).Chrystal Edge baklykter, klar optikk hovedlykter med sort kors og sota sideblinklys. GTi spoiler fremme, emblemfri grill og grillist. Monovisker. 17" CSA Gladiator felger med 205/40ZR17 gummi. 2,5" Eksos fra kat, med dobbel DTM.

Har ikke saå mange bilder enda, men her er et par:

GOLFEN_09.JPG

GOLFEN_06.JPG

Disse bildene er fra i fjor, da bilen har de gamle lyktene på.

Har lagt ned viskeren og lakket speilen sølv metallic siden den gang.

Selges grunnet kjøp av ny bil.

Så kom med bud folkens, bilen må vekk fort.

Holder til i Stavanger. Send en PM hvis du er interessert.

Vil gjerne høre fra andre hva denne bilen er verdt, da jeg ikke er helt sikker selv.

Var dønn original da jeg kjøpte den, så bilen har kostet meg mye penger. Men det er jo slikt man ikke kan regne med å få igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan du ikke få en selger til å taksere bilen da? Er veldig interressert, men jeg kjøper ikke bilen uten at det går igjennom en selger, av sikkerthetsmessige årsaker :)

arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Goliath

Legger du til 5k, og henter den innen førstkommende søndag, så er den din :D

Tja, Kan ikke være umulig :D Tenke på det :D

98 mod Opel Vectra 1.6l 16v

84mod Mazda 929 2.0 (Vinterbil, solgt)

x 84 mod Golf 2 1.6 (kjørt i hjel, ribba, hoggern)

x 86 mod Golf 2 Gti (trøkt inn bak(rammeskeiv) :(

x 82 mod Vw jetta mk1 Gli (Spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er hel og fin inni, ikke noe hull i seter eller knekte deksler eller slike ting.

Selger jeg bilen for 30k følger det ikke med noe stereo desverre.

Kan eventuelt hive inn en Blaupunkt CD spiller.

Høytalerne i dashbordet følger med.

Skal låne digitalkamera av en kompis senere i dag, så bilder av bilen slik den ser ut nå kommer i løpet av ettermiddagen/kvelden i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er villig til å kjøpe den for 30.000,- kr.

Men det har jeg ikke råd til før rett etter ferien. Hvis det blir noe av kjøpet, hva med at vi møtes på halveien? Hehe :)

Stavanger, bah :rolleyes:

For håpe den ikke blir solgt før da, har du dokumentasjon på alle servicer ol. Kan være ganske greit å få med seg lissom. Eu godkjenning, senking med i vognkortet og evnt test fra NAF?

Håper på flere bilder... :)

arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bidne, er ikke servo desverre.

Hvor mye vil du gi uten 17"`erene da?

ilck, jeg kan skrive ut hele service historikken på jobb.

Men den ligger jo lagret på data, så den kan finnes av alle VW forhandlere i Norge, men ingen problem om den som kjøper bil vil ha den med seg i papirform. Kan være kjekt å ha som du sier.

EU godkjenning ble gjort i februar i fjor, og skal skli ganske greit igjennom neste. Har gjort mitt beste for å holde bilen i tipp topp stand de 2 årene jeg har hatt den.

Senkingen er selvfølgelig godkjent av biltilsynet i Stavanger (Strengeste i landet sier ryktene :) ) og står i vognkortet

Har nettop vært å hentet meg kamera, så bilder kommer i løpet av morgendagen.

Desverre kan jeg ikke vente til etter ferien med å selge, da jeg har en annen bil for hånd.

Første mann til mølla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider