Gå til innhold

ascona B Deler å få kjøpt?

Ranger emnet

FriX-244TiC

Anbefalte innlegg

Heisann.. er egentlig en volvo freak jeg da, men så fikk jeg øye på en ascona B i morges som kom med falken bilen, som da viste seg å vere bilen til en figur som bor i nærheten av meg sin, å han har nettopp fått lappen , og nettopp smelt :D ... så må jeg innrømme atte det er en fin bil altså.. å den virker bra for rust osv.. men han har knærta panser,forskjermene og førerdøra+ fanger.. er dette deler som lar seg skaffe for en overkommelig pris, eventuellt noen som vet om noen som har deler? eller kansje du har?

Så håper denne doningen kan bli kjøpt av en sum av 1500KR hvor jeg da vet att han ikke kan skru bil ;) så da få noe lakk å felger å greier så har jeg virkelig trua jeg altså..

Håper det er non som har deler, så får vi se hva doningen tar form te til neste sommer..

Hilsen Vegard (Telemark)

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KviljoRacing

Burde ikke være problem å finne de delene. Ta en runde på høggeriene så dukker det opp noe.

Slå til!!:cool:

Jepp får gjøre det.. Ringte me han Figuren ista, han måtte vente til faren kom hjem..å det er en uke til.. men jøsses, god tid..

Vegard

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by cfn

har vengskjermer på Ascona'n jeg.

grei passform på de.

bra dører kan være litt leit å få tak i.

og "bra" varierer veldig på hvem du snakker med!

Okay.. kjenner flere som har kjøpt rusk skade deler på veng, å har vert dorlig passform på.. har kjøpt kanaler å brønner der.. var jo rektignok bra da ...

Vegard

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KviljoRacing

Det som er dummest med veng-deler er ikke det å få de til å passe, men de svake og runde knekkene i stålet ser så uoriginalt ut. Må nesten sparkle kantene for at det skal se skikkelig ut.

Er jo bra du har vert heldig der.. en kammerat av meg kjøpte forskjermer til en Civic.. bytta den han først fikk pga passform, så fikk han en ny en som var litt bedre.. men man ser godt at den skjermen ikke er orginal vis man bare titter litt ordentlig...

PS: han jobber som biloppretter nå, å han var veldig flink når han gikk på skolen me meg.. å enda så ble det ikke 100% .. jaja,,

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mad_Maxx

Har 3 b asconaer stående. SI fra hvis du ikke får tak i deler, så skal jeg se hva jeg kan ordne.

ojoj..har du noe spennende da?

va med venstre sidepanel bake som ser slik ut?

venstre_sidepanel_bake.jpg

Grå skay?

1978 Chevrolet Camaro

1999 Opel Omega

1978 Opel Ascona B prosjekt

Speed kills, drive japanese and live forever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg tok det ut av en ascona? Det andre hadde en skade så jeg tok de ikke.

....ååå er så bitter. da brodern kjøpte den delbilen tenkte jeg ikke noe slikt som at det er en hellig bil. Hadde inn igjen det gamle interiøret mitt da den vart kasta:rolleyes:

Bilen skulle aldri blitt kasta helder. ååå hvordan kunne jeg gjøre noe slikt

1978 Chevrolet Camaro

1999 Opel Omega

1978 Opel Ascona B prosjekt

Speed kills, drive japanese and live forever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider