Gå til innhold

Tråden om min jetta.....

Ranger emnet

vwfreak

Anbefalte innlegg

• Svar 286
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by vwfreak

Har et her.. Det er ikke helt ferdig sånn som det er her.. men ikke mye ulikt ferdig.. :) Må få deg sånne du oxo synes jeg... ;) Blir iallefall grom lyd.. :) Og tøft på old school... :cool:

DSC01937small.jpg

nice!! kan tenke meg det brøler godt ja!!

skulle så absolutt hatt slike selv ja! GROMT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er noen som tar bilde/scanner inn og legger ut her bryter man copyright loven så det holder bare så det er sagt... ;) Meld dere heller inn i vwaudi-club. Koster 350 kr i året og da får man gratis medlemskap i bladet bil, rabatter på mange forskjellige butikker, møller osv og bladet "treffpunkt".. Får oxo en del fordeler på treff som bl.a gratis mat og en boks øl.. :D (våler) Reklame over.. :)

Takk for positiv respons! Er alltid moro å få litt igjen for alt man har gjort.. ;)

Når det gjelder bensinforbruk etter jeg satt på forgasserene har det steget en god del ja.. :D Merker fort at bensinnåla flytter seg når man gir på litt.. Men moro er det... :)

Her er et bilde fra interiøret....

DSC01368.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at du er fornøyd med de da!

Hvis du vil minske bensinforbruket må du få stilt de inn skikkelig..

Skal være mulig å få de til å gå relativt billig..

Slik jeg hadde de stilt inn var de for maks guffe og kjøling.

Kan dyses ned en god del uten så altfor stort effetktap, bensinforbruket kan sikkert greit halveres..

Her er en link du bør sjekke:

http://www.teglerizer.com/dcoe/webertune.htm

Ellers driver jo Per Gulbrandsen med stilling av webere, men det er ikke billig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by daggis

Flott at du er fornøyd med de da!

Hvis du vil minske bensinforbruket må du få stilt de inn skikkelig..

Skal være mulig å få de til å gå relativt billig..

Slik jeg hadde de stilt inn var de for maks guffe og kjøling.

Kan dyses ned en god del uten så altfor stort effetktap, bensinforbruket kan sikkert greit halveres..

Her er en link du bør sjekke:

http://www.teglerizer.com/dcoe/webertune.htm

Ellers driver jo Per Gulbrandsen med stilling av webere, men det er ikke billig...

Oki.. Får lese litt å se om jeg skjønner noe... Det er jo ikke helt sinnsykt med forbruk men merkbart mere enn den orginale.. :) Får håpe bensinprisen går ned til jeg skal fylle igjen da.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lagt merke til at alle lakkerer interiøret sølv eller grå. eg synast at det er veldig oppbrukt.

eg har lakkert mitt interiør i bilensfarge. og det er eg fornøyd med.

vist eg hadde vert deg vwfreak så ville eg ha lakkert interiøret i bilens farge, sidan du har gjort det med rattet.

gjer slik som eg. gjer dørhantak glatte samme med dashen, det som instrumenta er i. blir ganske bra og pent.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jettamaster

har lagt merke til at alle lakkerer interiøret sølv eller grå. eg synast at det er veldig oppbrukt.

eg har lakkert mitt interiør i bilensfarge. og det er eg fornøyd med.

vist eg hadde vert deg vwfreak så ville eg ha lakkert interiøret i bilens farge, sidan du har gjort det med rattet.

gjer slik som eg. gjer dørhantak glatte samme med dashen, det som instrumenta er i. blir ganske bra og pent.

Det er et av prioritetene i vinter det... ;) Har lakk og alt klart så det blir annen farge enn grått.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr.Skyline

Drit peeen Jetta :) Skal ha meg en selv nå :)

Hvor kjøpte du stylingen?

Jo takk! styling er kjøpt litt over alt egentlig.. Norsk bildelsenter på liertoppen har jeg brukt ganske mye. De har mye styling og skaffer det meste egentlig... Ellers har jeg kjøpt mye av priv personer... Er bare å lete så finner du sikkert noe... Absolutt ALT er likt fra en golf bortsett fra bak bensinlokket.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kva gjorde du med alle ledninger og følere på den gamle gasseren din når du skifta til ny gasser?

fjerna du dei eller ligger dei bare trykt oppi ett hjørna på bilen?:D

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jettamaster

kva gjorde du med alle ledninger og følere på den gamle gasseren din når du skifta til ny gasser?

fjerna du dei eller ligger dei bare trykt oppi ett hjørna på bilen?:D

De ligger trygt å godt oppi et hjørne.. ;) Skal skjule det bare jeg får tid... Er jo kjekt å ha de ledningene der i tilfelle jeg kommer til å savne pierburgforgasseren... :rolleyes: :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider