Gå til innhold

Tråden om min jetta.....

Ranger emnet

vwfreak

Anbefalte innlegg

• Svar 286
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by VaileNt^

Er vel en 96 modell impreza 1.6 90hk Fwd som er bygd om til 98 modell impreza GT 4wd med understelle, motor, interiør osv.

hvit med 2000 mod sti front, wrc vinge.

Bygd i en liten garasje på Gran.

218hk orgianlt eller noe, pluss litt boosta opp ---> :D

må hilse tott fra meg. var kompis med han når han bodde her oppe i ålesund.

noen som har bilde av bilen,har ikke sett den etter han fikk i motoren og div.

Driving Is Noting Without Control

-Audi A4 Turbo Quattro

xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert)

xGolf 2 gti turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Danna

Skulle solgt den for et par mnd siden vøttø ;)

Hehe.. Skulle ha gjort det vøtt.. Men da visste jeg ikke noe om at jeg fikk meg ny bil nå... Ble et litt sånn impulskjøp det her.. :)

Nå har jeg vært å vaska bilen skikkelig både inni og utapå og nedi motorrom.. Så nå står bilen parkert for vinteren på det gamle stueteppe vi hadde før... :D Nå går jeg bare å gleder meg til mandag... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Team VR6

Det er jo en kjedelig famile bil da?

Veit ikke helt hvor mye du har fulgt med på Audi, men den leveres i SEDAN oxo..... Veit jo heller ikke om du har noen familie eller ikke, og om du har det, har du noensinne prøvd å dra på skikkelig ferie i en A4 sedan???

02 Passat Highline

x-98 Golf IV GTI 1.8T

x-91 Golf II GL 1.6 TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vwfreak

Har kjøpt en audi A4 1,8T.. Litt bedre å kjøre vil jeg tro.. ;)

gratulere med ny bil da!

har du noen bilder av ny slegga ell?

men du sku kjøpt deg passat 3b 1.8t ;) i stedet hadde du levd opp til navnet "vwfreak"

ps: må ikke selga jetta'n,selg nå heller polo'n.

Bedre at jetta'n står å bare brukes som sommer cruse bil da, den er jo så sinsykt fin.

mvh

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by passat kara

gratulere med ny bil da!

har du noen bilder av ny slegga ell?

men du sku kjøpt deg passat 3b 1.8t ;) i stedet hadde du levd opp til navnet "vwfreak"

ps: må ikke selga jetta'n,selg nå heller polo'n.

Bedre at jetta'n står å bare brukes som sommer cruse bil da, den er jo så sinsykt fin.

mvh

vemund

Jo takk! :) Har ingen bilder enda.. Bare et fra salgsannonsen.. Får den på mandag.. :) Men den er jo ikke helt orginal for å si det sånn da.. ;) Tenkte litt på passat 1,8T oxo men fant ingen bil som jeg likte.. Men det er fine biler det oxo.. Har ikke tenkt til å selge jetta'n enda.. Får jeg et veldig bra bud så går den nok.. Men har jo lyst til å ha den stående og bare bruke den innimellom... Polo'n blir nok solgt ja... Den skal jeg ha rundt 8000 for.. Kommer en i dag som skal se på den.. hapyhappy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk! :) Har ingen bilder enda.. Bare et fra salgsannonsen.. Får den på mandag.. :) Men den er jo ikke helt orginal for å si det sånn da.. ;) Tenkte litt på passat 1,8T oxo men fant ingen bil som jeg likte.. Men det er fine biler det oxo.. Har ikke tenkt til å selge jetta'n enda.. Får jeg et veldig bra bud så går den nok.. Men har jo lyst til å ha den stående og bare bruke den innimellom... Polo'n blir nok solgt ja... Den skal jeg ha rundt 8000 for.. Kommer en i dag som skal se på den.. hapyhappy

spent på å se bilder av denne audi'n gitt.

ska du gjøre mye med den eller?

fant en passat 1.8t jeg likte godt i dag jeg på autodb eneste minus var fæle ricy baklykter ellers var den god.

sku gjerne kjøpt meg en sånn men men det er de pengene :(

mvh

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by passat kara

spent på å se bilder av denne audi'n gitt.

ska du gjøre mye med den eller?

fant en passat 1.8t jeg likte godt i dag jeg på autodb eneste minus var fæle ricy baklykter ellers var den god.

sku gjerne kjøpt meg en sånn men men det er de pengene :(

mvh

vemund

Tror jeg har sett den passaten... Er ikke akkurat pent med lexus-lykter.. Ødelegger alt bak lissom.. Skal ikke gjøre mye med audien.. Er ganske fin og clean som den er.. Den er senka med noe gule koni bak + justerbar høyde og stivhet foran, Brock B1 breie felger, rieger bakrutesenker, alt svart er lakert i bilens farge, folia-tech spesiell film på alle ruter (TUV-godkjent! :) ) og chrome speilkapper.. Er verken for mye eller for lite plastikk.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har sett den passaten... Er ikke akkurat pent med lexus-lykter.. Ødelegger alt bak lissom.. Skal ikke gjøre mye med audien.. Er ganske fin og clean som den er.. Den er senka med noe gule koni bak + justerbar høyde og stivhet foran, Brock B1 breie felger, rieger bakrutesenker, alt svart er lakert i bilens farge, folia-tech spesiell film på alle ruter (TUV-godkjent! :) ) og chrome speilkapper.. Er verken for mye eller for lite plastikk.. ;)

ikke tilfeldigvis den sølvblanke som har gått på gjøvik?

mvh

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider