Gå til innhold

Tråden om min jetta.....

Ranger emnet


vwfreak

Anbefalte innlegg

Originally posted by B.T.i

Vel, en kan polere, bare en husker å klarlakkere det etterpå;)

Rustfritt stål og alu derimot går helt greit!

 

Tror faktisk jeg har noen bilder av interiøret ditt, hvis du har Corre seter?

 

Okay... Ja må ha på klarlakk på metall sikkert... Ruster vel fort uten kanskje.... :) Ja har corradoseter... Har du bilder her eller??? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 286
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by vwfreak
Originally posted by B.T.i

Måtte bare sjekke, litt dumt å legge ut bilder av andres interiør:D

 

Hehe... de bildene har jeg sett før.... :D

 

Åh, Hvor:D

 

Litt dumt spørsmål, men hvor er det dere kjøper alu matter? Kommer de ferdig tilpasset eller må dra frem stanleyen?

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by B.T.i

 

Åh, Hvor:D

 

Litt dumt spørsmål, men hvor er det dere kjøper alu matter? Kommer de ferdig tilpasset eller må dra frem stanleyen?

 

De mattene fikk jeg av en jeg kjenner... Er bare noe sånn jalla plastikk-greier... Må nok tilpasse litt de du kjøper i butikken vil jeg tro.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sonick

Det motor rommet ga seriøs insperasjon. Hadde ikke tenkt å gjøre så mye der - men der røk de planene. Bilen ryker i nermeste fremtid. Har noen deler som skal til lakkk alikevel - så da kan jeg bruke den tiden til å ta motor rommet.

 

"jeg har ingen planer, det er planen..." :D:D Har du lakert motorrom fra før av eller må du ta alt?? Var litt jobb med det men det ble mye bedre enn det det var før iallefall... :) Hadde du likt stab.stag som jeg kjøpte meg eller?? Det blir bra om du bruker autosol el.l på det... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vwfreak

 

Hvilken jetta hadde du?? :rolleyes:

 

Jeg hadde en mørk rød jetta cupe med mørke ruter og 90 fangere

16"alu felger og senket, det var beste bilen jeg har hatt vasket annen ver dag og bare gøy

men så var det en som bøy meg mange penge for den så han fikk den (DETT GJØR JEG IKKE I GJENN):mad:

http://www.dykkerklubben.no/

 

When I die I want to go like my uncle; sleeping. Not screaming like the rest of his car passengers!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Buford T. Justice

 

Jeg hadde en mørk rød jetta cupe med mørke ruter og 90 fangere

16"alu felger og senket, det var beste bilen jeg har hatt vasket annen ver dag og bare gøy

men så var det en som bøy meg mange penge for den så han fikk den (DETT GJØR JEG IKKE I GJENN):mad:

 

Hmmm okay... Kommer helt sikkert til å angre når jeg selger bilen min jeg oxo.. Uansett hva jeg får for den... Men nå har jeg ikke tenkt så mye på det akkurat da... Ligger mye timer og penger bak her... ;)

 

btw: Fint nick og bilde du har der... Filmen der er KONGEbra.. :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok dårlig greie på detta forum greiene dine. Du får ta meg ett snar kurs trur j......

 

Får ikke blitt med på Tirsdag, for jeg drar på langtur :( i morra.... Til Årdal. Trur du j gruer meg... Må ha nyrebelte for å komme fram i live tenker j..... Blir til Torsdag, MAX!!!!!!!

02 Passat Highline

x-98 Golf IV GTI 1.8T

x-91 Golf II GL 1.6 TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Suvdal

Jeg har nok dårlig greie på detta forum greiene dine. Du får ta meg ett snar kurs trur j......

 

Får ikke blitt med på Tirsdag, for jeg drar på langtur :( i morra.... Til Årdal. Trur du j gruer meg... Må ha nyrebelte for å komme fram i live tenker j..... Blir til Torsdag, MAX!!!!!!!

 

Hehe... du får latt 4'ern stå igjen da vettu.. Og ta 2'ern oppover.. Så kan jo jeg bare "låne" bilen din på treffet... :D:D:D

 

btw: Åssen går det med salget av golfen a?? Funker alt etter at vi fiksa det el?? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, RIKTIG............... :D

 

Nei, må nok ta 4`ern, men ska ta det sinnsykt med ro oppover, så drar vel tidlig om morran for å unngå mest mulig trafikk.. :)

 

Må jo vise fram nye bilen litt å da ;)

 

Alt funker på 2`ern, trur j da, den har vel vært litt ned prioritert den siste uka for å si det sånn ;)

 

Har bud på 38 nå, å det kommer den vel til å gå for om jeg ikke får noen flere bud før Mandag.

02 Passat Highline

x-98 Golf IV GTI 1.8T

x-91 Golf II GL 1.6 TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår