Hersker Hans Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Originally posted by ecko Vi ses etterpå! Med pent vær nå så kan dette bli bra! :D:D:D:D:D:D:D tror det kan bli litt kult å filme i s kombinasjonen på baksiden der. der er det mye kul kjøring. Få som filmer der. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pompiuses Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Jeg tror jeg tar meg en tur i dag også..... Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Synd at det er meldt litt regn da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet Juni 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Da vil jeg takke for en strålende dag! Nydelig vær, noen fine damer :D og masse råe biler! Vil takke Evo4 for lufte turen. Synd med motoren til Ottesen, litt fantasi så fiksa vi det :D Få det sammen igjen til neste gang ;) Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Takker for opplegget dere har Ecko! Var da morro detta! Rakk nesten å bruke opp 1 sett, før d ene hjulet begynte å gå i oppløsning...... Hadde masse spor igjen men..... Vi VROOOMM'es! :D :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet Juni 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Tenkte på å ta en tur bortom deg å gratulere med nye hjulbolter :P Hehe, men hadde henda fulle stort sett hele tiden. Godt å høre at det blir satt pris på Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg