gamlå Skrevet April 1, 2002 Rapporter Share Skrevet April 1, 2002 håper jeg kan få mye gode kunskaper her og lærdom angående bremser.håper vi kan få til en ny tråd hvor bremser er i fokus. ta f.eks brembo 4 pot kaliper!hvorfor er den "bedre"en den originale?er d større stempler i den, større anleggsflate mot klosser,lengre avstand mellom stemplene("fordeler varmen") responsen i kaliperen har sett 10 pot kaliper(sjef),men stemplå e små,men fordelingå blir nok bra på klossene da det ikke blir så sentrert. sierran (rs 500)blei mest kjørbar med et oppsett som var 315/32 front og 285/28 bak,så jeg ville tro at det er en mulighet på min. mvh gamlå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT2 Skrevet April 8, 2002 Rapporter Share Skrevet April 8, 2002 Bedre og mere stabil kalipper, bedre kjøling. 10 pot er vel mere for skryt, det er få skikkelige biler som har noe mer en 6 pot.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sapphy Skrevet April 8, 2002 Rapporter Share Skrevet April 8, 2002 Din bil gt2? legg ut boe bilder av resten av bilen! Siter So many assholes ...so few bullits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg