GTI_Biatch Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Heisann!! Lurte på om d var noen her som vet om badlook lista t 3'er golf passer på 2'er golfen??;) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Hmm.. Godt spørsmål,men jeg tipper dette er mulig,hvis du arbeider litt med passform og slikt.. Vet ikke om fronten på 3'er Golfen er litt bredere? Uansett,du må nok arbeide med passformen,har hørt at passformen kan være dårlig,selv på de som er produsert til 2'er Golf ? Sikkert noen her som har mer erfaring med badlook lister her enn meg.. Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 hmmm.... er det NOEN som skal kjøpe seg golf her? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Juni 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Originally posted by VWGolfIIHFS Hmm.. Godt spørsmål,men jeg tipper dette er mulig,hvis du arbeider litt med passform og slikt.. Vet ikke om fronten på 3'er Golfen er litt bredere? Uansett,du må nok arbeide med passformen,har hørt at passformen kan være dårlig,selv på de som er produsert til 2'er Golf ? Sikkert noen her som har mer erfaring med badlook lister her enn meg.. oki...jg vil ha en litt større list enn den som er t 2'er golf!!hehe...men takk for hjelpa!:D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Juni 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Originally posted by NoLimit hmmm.... er det NOEN som skal kjøpe seg golf her? ;) Hvis jg får solgt scootern så blir d golf på mg jah...:D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 det går ikke.. fronten på golf 3 er buet, mens fronten på en golf 2 er helt flat.. du kan alltids kjøpe deg en golf 2, så kan du prøve med badlook-lista mi som jeg ikke bruker lenger.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Juni 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Originally posted by Mandel det går ikke.. fronten på golf 3 er buet, mens fronten på en golf 2 er helt flat.. du kan alltids kjøpe deg en golf 2, så kan du prøve med badlook-lista mi som jeg ikke bruker lenger.. oki...ja men d kan jg jo prøve på hvis jg noen gang får solgt den jævla scootern!!hehe.. Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 heh tror ikke det sku vær så stort problem, bare legg den ut alle tenkelige steder, feks gd funker bra! skal selv selge scootern også strax . lykke til Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 ALT passer med litt jobb. ;) :D Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Instict Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Originally posted by NoLimit hmmm.... er det NOEN som skal kjøpe seg golf her? ;) Jeg vurderer en golf :) Siter Trenger diverse styling shitt. 1987 VW Golf II 1.8 GL 3dørs har 2stk evig gamle cdspillere jeg selger dritdyrt. Tjen penger GRATIS ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Originally posted by SpeedWell ALT passer med litt jobb. ;) :D wooord, alt kan modifiseres. denne er ikke orginal :P gamle bilen. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Jeg kan bygge ditt panser akkurat slik du vil ha det. Men det koster, og du må la bilen stå i Ålesund ei uke eller to. :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilck Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Forresten SpeedWell, ferdig med prosjektet ditt? Siter arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Originally posted by ilck Forresten SpeedWell, ferdig med prosjektet ditt? Iallefall nesten... ;) Videre planer er vel hemmelig kan jeg kanskje tenke meg.... Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilck Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Beklager hvis jeg ødelgger tråden :) Men har du link til tråden om prosjektet, håper det er flere bilder av bilen der (ferdig resultat)? Orgasmisk bil, velidig strøken :) Siter arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg