Mandel Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 http://r20.no-ip.com Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Jeg skal få tatt skikkelige bilder uti neste uke. Har fått senkesettet og lakkverkstedet skal gå over bilen og polere opp til helga. 4000 papir er imponerende greier! Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Juni 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Originally posted by SpeedWell Jeg kan bygge ditt panser akkurat slik du vil ha det. Men det koster, og du må la bilen stå i Ålesund ei uke eller to. :) Takk for tilbudet men jg tror jg kommr t å kjøpe badlook lista t 3'er golf of tilpasse den jg..;) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Originally posted by miss_acoupe Takk for tilbudet men jg tror jg kommr t å kjøpe badlook lista t 3'er golf of tilpasse den jg..;) Smaken er som baken, men jeg kan vedde en hundrings på at det kommer til å se ut som en bøtte med drit.. Bare en liten tanke.. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 er ikke denne stor nok a? synes nesten den er for stor jeg.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Juni 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Originally posted by Mandel er ikke denne stor nok a? synes nesten den er for stor jeg.. Den var egentlig greit nok den der...hvor fant u den?? Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 panserforlenger ala det der kler jo golf like mye som 3 etasjer aluvinge eller "cossie" vinge En av de få vellykkede panseforlengningene jeg har sett på golf 2 er faktisk Speedwell sin.... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 samme på golf 3.. synes det ser så billig ut med plast-list.. sveisa panser er tingen! Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Originally posted by miss_acoupe Den var egentlig greit nok den der...hvor fant u den?? den lå på http://www.czt.no Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Originally posted by nitewlkr panserforlenger ala det der kler jo golf like mye som 3 etasjer aluvinge eller "cossie" vinge hehe noe i denne duren? syke mennesker.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilck Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 En hest med potte i ræva ser bedre ut Siter arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg